Ik heb sinds december 2009 een MacBook Pro 2,53GHz bevalt me prima maar sinds een paar maanden wordt deze eerst sloom en de laatste dagen ook enorm heet. Het wordt aan de linkerkant heet en daarna extreem sloom, bij iedere programma die ik probeer te openen duurt het een paar seconden voordat het opent.
Ook komt het regelmatig voor dat een geopende programma gelijk vast loopt.
Ik heb met S.M.A.R.T Utility een test gedaan, de test geeft aan "Reallocated Bad Sectors 2" aan.
Ik heb ook al een clean install gedaan en de Apple Hardwaretest, het gaat even goed maar daarna komen de problemen weer terug.
Wie weet wat ik nog meer kan doen, als ik hem naar een APR breng gaat me dat geld kosten. Mijn ervaring is dat de APR over het algemeen aan de fabrieksgarantie houden.
Ter info mijn MacBook is helemaal standaard qua hardware.
Ook komt het regelmatig voor dat een geopende programma gelijk vast loopt.
Ik heb met S.M.A.R.T Utility een test gedaan, de test geeft aan "Reallocated Bad Sectors 2" aan.
Ik heb ook al een clean install gedaan en de Apple Hardwaretest, het gaat even goed maar daarna komen de problemen weer terug.
Wie weet wat ik nog meer kan doen, als ik hem naar een APR breng gaat me dat geld kosten. Mijn ervaring is dat de APR over het algemeen aan de fabrieksgarantie houden.
Ter info mijn MacBook is helemaal standaard qua hardware.
[Voor 3% gewijzigd door Queenfanmichel op 06-06-2011 23:09]