| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
heb je de wireless devices al eens 1 voor 1 aangesloten?
blijven de wired devices wel internet hebben?
blijven de wired devices wel internet hebben?
waarom Ziggo? het is toch geen probleem in het modem? het zit waarschijnlijk in de router zelf..
Heb exact de zelfde Router gehad, en in combinatie met een Ubee modem 1 en al drama, Wireless wat om de "xx" tijd uitviel of de Router dingen liet resette het werkte gewoon niet lekker met die 2.TECHcrime schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:29:
[...]
waarom Ziggo? het is toch geen probleem in het modem? het zit waarschijnlijk in de router zelf..
Vervolgens een soort gelijke Router van Netgear gepakt en sinsdien never niks problemen meer, en ja ik had meerdere Routers van Linksys geprobeerd. ( werk in een pc winkel dus kan ze "meenemen en omruilen")
Vandaar de vraag, misschien heeft het er niks mee te maken, maar als hetgeen wat ik gehad heb kan helpen is het wel zo goed om het te melden dacht ik zo

[Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 06-06-2011 22:33]
tja.. dat zou dan inderdaad mogelijk kunnen zijn. Zijn er meerdere gevallen hiervan bekend? ik heb zelf een Draytek routertje staan, draait als een gek
Naja de eerste suggestie die ik op google gevonden had met combinatie van linksys en ubee was al niet echt geweldig.TECHcrime schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:43:
tja.. dat zou dan inderdaad mogelijk kunnen zijn. Zijn er meerdere gevallen hiervan bekend? ik heb zelf een Draytek routertje staan, draait als een gek
Ik heb hier een WRT160n V1 staan en die draait als een tierelier met een Ubee, van ZIggo. kan een firmware probleem zijn, mogelijk ook DNS of een kwestie van een vrij kanaal zoeken.Mektheb schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:19:
[...]
Naja de eerste suggestie die ik op google gevonden had met combinatie van linksys en ubee was al niet echt geweldig.
@TS: Stel in je router als primaire en secundaire DNS server de servers van OpenDNS.org eens in, en check met inssider even op welk kanaal er allemaal wireless apparaten zitten. Dikke kans dat je hem op een vrij kanaal kunt zetten.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Heb hier geen Ziggo, wel helaas een KPN modem (speedtouch/thomson)The Eagle schreef op maandag 06 juni 2011 @ 23:34:
[...]
Ik heb hier een WRT160n V1 staan en die draait als een tierelier met een Ubee, van ZIggo. kan een firmware probleem zijn, mogelijk ook DNS of een kwestie van een vrij kanaal zoeken.
@TS: Stel in je router als primaire en secundaire DNS server de servers van OpenDNS.org eens in, en check met inssider even op welk kanaal er allemaal wireless apparaten zitten. Dikke kans dat je hem op een vrij kanaal kunt zetten.
Het statisch instellen van de DNS zorgt ervoor dat mijn bedraade PC slecht bereikbaar is met internet. deze gaan er helaas weer uit.
Heb nu wel het wireless op een vast kanaal gezet, hopelijk maakt dat verschil,
laat het jullie weten.
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Pagina: 1