So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Niet om flauw te doen: Waarschijnlijk maar een minuscuul detail maar op deze manier kan elke winkel z'n laagsteprijsgarantie verantwoorden.
Overigens is er ook nog een BD-D5300/ZA
Overigens is er ook nog een BD-D5300/ZA

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.
Oke, dan ga ik maar eens een winkeltje opzoeken 
1 vraagje trouwens voor ernaast. In de specs staat dat dit apparaat Wifi ready is. Wat is nou weer Wifi ready? Moet ik er nog een netwerkkaart induwen?

1 vraagje trouwens voor ernaast. In de specs staat dat dit apparaat Wifi ready is. Wat is nou weer Wifi ready? Moet ik er nog een netwerkkaart induwen?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!
Kan hoogstwaarschijnlijk gewoon een USB-wifi adapter in..
Ik heb deze ook voor mijn vriendin gekocht en wifi ready betekend dat er een aparte usb poort aan de achterkant is waar naar mijn weten alleen een wifi-dongle a 59 euro in kan. Ik heb het niet gekocht, het is sowieso makkelijker met draad (minder storingen/last ervan) maar dat ding is dus nog een keer de helft van de aanschafprijs zo'n beetje 
Ik ben nog niet langs geweest om allshare aan te zwengelen, maar mijn vriendin kreeg het niet voor mekaar lijkt het. Iemand ervaring doe je dat goed instelt? (Het is van computer naar de samsung trouwens)

Ik ben nog niet langs geweest om allshare aan te zwengelen, maar mijn vriendin kreeg het niet voor mekaar lijkt het. Iemand ervaring doe je dat goed instelt? (Het is van computer naar de samsung trouwens)
It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.