Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een nieuwe BR speler en heb besloten te gaan voor de Samsung BD-D5300. Echter kom ik verschillende modellen tegen. Bij de Mediamarkt hebben ze een "BD-D5300 msh" staan en op de bekende webwinkels vind ik de types "BD-D5300 EN" en "BD-D5300 XN". Ik heb gezocht wat de verschillen zijn, maar dit is nergens te vinden. Weet iemand wat het verschil is?

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Niet om flauw te doen: Waarschijnlijk maar een minuscuul detail maar op deze manier kan elke winkel z'n laagsteprijsgarantie verantwoorden.

Overigens is er ook nog een BD-D5300/ZA ;)

Blokkeert alle ads en trackers met:
- uBlock Origin
- uMatrix
- en Pi-Hole voor de rest van het netwerk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Oke, dan ga ik maar eens een winkeltje opzoeken :P

1 vraagje trouwens voor ernaast. In de specs staat dat dit apparaat Wifi ready is. Wat is nou weer Wifi ready? Moet ik er nog een netwerkkaart induwen? :P

So I was fucking my sister the other day and she was like: OMG, u are better than dad! And I was like: I know, mum already told me!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.louie
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-02-2021
Kan hoogstwaarschijnlijk gewoon een USB-wifi adapter in..

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-06 20:20
Ik heb deze ook voor mijn vriendin gekocht en wifi ready betekend dat er een aparte usb poort aan de achterkant is waar naar mijn weten alleen een wifi-dongle a 59 euro in kan. Ik heb het niet gekocht, het is sowieso makkelijker met draad (minder storingen/last ervan) maar dat ding is dus nog een keer de helft van de aanschafprijs zo'n beetje :(

Ik ben nog niet langs geweest om allshare aan te zwengelen, maar mijn vriendin kreeg het niet voor mekaar lijkt het. Iemand ervaring doe je dat goed instelt? (Het is van computer naar de samsung trouwens)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee