Toon posts:

verzekering bij mobi4sure

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 409434

Topicstarter
*knip* Op GoT stellen we wat eisen aan een TS, daarnaast doen we iedereen altijd de groeten, dit hoeft dus niet in een tech-topic. Meer info: Het algemeen beleid en de Forum FAQ

Ik heb mijn BB trouch laten verzekeren bij mobile4sure. in huizen ,nu is het volgende aan gang bij hun

vier weken gelden is mijn BB stuk gegaan ,hij lag in twee stukken ,ik hun gebeld enz ,ik moest toen mijn telefoon opsturen naar hun om te kijken of hij nog te maken viel of niet hij heb vorige week te horen gekregen dat hij niet meer te maken is ,dus dat ik een nieuwe krijg van ,waar ik blij mee ben ,maar nu komt het ,mijn oude BB die verzekerd is voor een jaar die is in december 2010 ingegaan en loopt tot december 2011 want het is een jaar contract ,nou krijg ik morgen het nieuwe toestel ,waar ik dan een nieuwe verzekering voor af moet sluiten van 07-06-2011tot 07-06-2012,want die oude verzerkering kan niet mee worden genomen

ik heb er al overgebeld ,maar hun zeiden dat het per toestel gaat ,en het met de IME nr te maken die in dat nieuwe toestel staat ,die volgens hun niet gekopeld kan worden aan die oude verzerkering

mag dit ??????

Dit hoeft dus niet, Topic verplaatst naar SF omdat het onderwerp niets met de BB te maken heeft.

[Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 07-06-2011 01:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-05 21:56
Staat dat niet gewoon in het contract ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Hoyden schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:48:
Staat dat niet gewoon in het contract ?
kan het niet vinden

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:47
Als de verzekering toestelgebonden is, en je krijgt een ander toestel, dan lijkt het me dat ook die opnieuw verzekerd moet worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
ShitHappens schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:49:
Als de verzekering toestelgebonden is, en je krijgt een ander toestel, dan lijkt het me dat ook die opnieuw verzekerd moet worden.
dus je betaald al een half jaar je toestel gaat kapot je krijgt een nieuwe toestel en dan moet hij opnieuw verzekerd worden ik ga in december een ander toestel nemen en dan moet ik dus tot juni 2012 blijven betalen ????lijkt mij niet toch

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

In feite heeft de verzekering een 100% waarde uitkering gedaan. (die je leuk genoeg meteen hebt uitgevegen bij de winkel waar je hem de eerste keer had gekocht, dus voor de verkoper ook winstgevend.). Waarom zouden ze dezelde verzekering nog een keer uitkeren hierna?

maar
en het met de IME nr te maken die in dat nieuwe toestel staat
Is gewoon "de computer heeft het gedaan" bullshit. dat is een onzin rede. de echte reden is je contract.

Hij lag vast niet in 2 stukken door een produktiefout, want dat zou garantie zijn, geen verzekering.

[Voor 21% gewijzigd door leuk_he op 06-06-2011 22:10]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 28-05 21:56
Volgens mij is of was dit ook veelal zo met fiets verzekeringen.
Bij diefstal bijv. moest je dan een nieuwe verzekering afsluiten voor de nieuw verkregen fiets..

Op zich wel een beetje lastig ja.. Of gewoon je toestel iets langer houden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Je hebt de voorwaarden duidelijk niet goed doorgelezen want hierin staat vrij duidelijk omschreven dat de verzekering in ieder geval eindigt bij het 'totaal verlies' van het verzekerde en/of de maximale uitkering van de verzekering. Je verzekerd bij deze verzekering blijkbaar een maximaal uit te keren bedrag (=nieuwprijs toestel of lagere vermelde dekkingswaarde bij aangaan verzekering). Jij hebt een nieuwe BB ontvangen waarbij je de maximale uitkering uit je verzekering hebt gekregen, ook al kon je de verzekering 'overzetten' op je nieuwe toestel dan zou deze waardeloos zijn aangezien er geen mogelijkheid is om nog een uitkering te krijgen.

Uit de AV:

Probeer trouwens een beetje op je spelling/schrijfstijl te letten. Het zal toch ook bij jou bekend zijn dat je voor een leesteken geen spatie gebruikt, zinnen beginnen met een hoofdletter en één vraagteken voldoende is? Zowel mobi4sure als modi4sure bestaan trouwens niet, het bedrijf heeft mobile4sure.

[Voor 20% gewijzigd door Dick op 06-06-2011 22:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Happiness

kijk even bij 5.5 ,ik beeinding hem toch niet voortijdige ,hij is stuk gegaan kan gebeuren

staan die voorwaarden op de site van hun ???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Lees mijn post nou eens rustig door (en vergeet daarbij ook vooral het onderste deel alsjeblieft niet), dan was je direct bij punt 5.4.2 en 5.4.3 uit gekomen waar toch vrij duidelijk staat waarom je verzekering niet doorloopt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 63975
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Anoniem: 409434 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 22:19:
HappinessDick

Kijk even bij 5.5. Ik beëindig hemde verzekering toch niet voortijdige. Hij is stuk gegaan, kan gebeuren.

Staan die voorwaarden op de site van hun Mobile 4 Sure ???
4. Waar kan ik de algemene voorwaarden inzien?
De algemene voorwaarden kunt u opvragen via de klantenservice. Als u over Adobe Reader beschikt, dan kunt u de voorwaarden ook direct inzien:

M4S-YP-2005-03
MLS-YP-2005-03
M4S-YP-2008-07
Om nog even te verwijzen naar de voorwaarden die Dick heeft gepost, 5.5 is niet van toepassing, 5.4.3. waarschijnlijk wel, want je hebt een gloednieuw toestel ontvangen voor de defecte BB.

Zo, 5.6 is ook wel gigantisch van toepassing.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 63975 op 06-06-2011 22:52]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:22

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Als hij stuk is gegaan, en het zou gewoon een defect zijn, dan zou er sprake zijn van garantie. Is het defect zodanig dat je denkt dat je zonder verzekering ook een nieuwe had gekregen? Of is het een "stuk" door en gebruiks ongelukje?

Als het een vervanging onder garantie zou zijn, dan denk ik dat je verzekering wel kon doorlopen.

[Voor 5% gewijzigd door leuk_he op 07-06-2011 11:34]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
[b]one leg schreef op maandag 06 juni 2011 @ 21:44

vier weken gelden is mijn BB stuk gegaan ,hij lag in twee stukken
Lijkt niet op een defect, dat onder de garantie valt, meer op een fatale val.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee