Toon posts:

[windows 7] geen reactie na opstarten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 409426

Topicstarter
Hallo,

ik heb een probleem na het opstarten van mijn laptop.
Zodra mijn laptop is opgestart en het bureaublad in beeld is reageert hij nergens op,
of letterlijk pas na een half uur.
In veilige modus kan ik het meeste nog wel doen.

Ik heb geen systeemherstelpunten.
Ook heb ik met cc-cleaner alles al opgeruimd.

Kan iemand mij helpen?

Groetjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Beatboxx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-10-2022

Beatboxx

Certified n00b

Opstartherstel? En heb je een backup? Misschien verkeerd opstartbestandje? Specs? Misschien is dit ook leerzaam voor je: Het algemeen beleid #quickstart

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 409426

Topicstarter
een opstartherstel kan niet aangezien die niet opstart omdat mijn laptop meteen niet meer reageert.
en in veilige modus doet hij dat sowieso niet.
Een backup heb ik ook niet ingesteld.

Bij de opstartbestanden stond persistence, die heb ik verwijderd maar dit hielp niet.

Ik heb een samsung R530

T4400 processor
32 bit
Windows 7 Home Premium

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:06
Installeer Windows eens opnieuw, er zit vast wel een recovery functie op. Zorg wel voor een backup van je data.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-06 18:39

AzzKickah

06-CENSORED

Al wat met System Recovery van de installatie-DVD geprobeerd?
Opstartherstel bijv.?

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee