Acties:
  • 0Henk 'm!

• stormhond
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18-03 11:58
Goedenavond dames en heren,

Ik heb een probleempje waar ik zelf niet uit kom, en waar ik op internet ook niks bruikbaars kan vinden (of ik gebruik gewoon verkeerde zoektermen).

Ik wil mijn Samsung Jét S8000 via Bluetooth laten tetheren met mijn HP Pavilion dv6 notebook. Ik heb bluetooth ingebouwd in mijn laptop, met bijbehorende hp software (minimaal). Ik heb een onbeperkt internet abo op mijn telefoon. Tethering moet wel mogelijk zijn denk ik, aangezien ik op mijn vorige laptop (zonder bluetooth) met het bijgeleverde usb kabeltje wel heb kunnen tetheren.
Tevens heb ik op mijn Archos 5 IT tetheren al in weten te stellen. Dit ging vrij gemakkelijk. Volgensmij met de instellingen op de Archos: APN; live.vodafone.com, gebruikersnaam; vodafone, wachtwoord; vodafone. niet 100% zeker.

Ik heb al voor elkaar gekregen dat bij het internet icoontje een kopje "inbelnetwerken en VPN" staat, met daaronder Bluetooth connection. Als ik daar klik, kan ik een aantal gegevens invullen. Dit zijn Gebruikersnaam, wachtwoord, domein (waar live.vodafone.com niet eens in past), te kiezen nummer. Op mijn mobiel kan ik niks zinvols invullen naar mijn weten.
Via usb heb ik hier ook nog niets voor elkaar gekregen (hoewel ik gewoon via BT het wil laten lukken)

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie, de echte kenners, mij zouden kunnen helpen met mijn probleempje. Als ik iets vergeten ben te melden, vraag het alsjeblieft het alsnog te geven. Ook als je niet 100% zeker bent dat het werkt, zeg het gewoon, het is het proberen waard! :)

Bij voorbaat dank, allen!
Dennis

Edit: wat toegevoegde info; tis gewoon windows 7, 64 bit, home premium. En als het probleem al ergens anders hier beschreven staat, schaam ik me dood ^^

[Voor 4% gewijzigd door stormhond op 06-06-2011 18:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CertLog
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Als ik mij goed herinner moet je als nummer invoeren:
*99#

De andere velden kun je leeg laten.

If you cannot dazzle them with brilliance, baffle them with bullshit.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee