ikzelf bezit 'n 6/24x dvd aopen, het apparaat is al anderhalf jaar oud, als hij niet ouder is, muisstil en super-supersnel.. beste cd/dvd speler ooit wat mij betreft!
Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.
Tja... als je een snelle wil zal hij nou eenmaal lawaai maken. Hij moet ook erg snel rondjes maken tenslotte. 
Ik heb dus een Pioneer 16x40x en die maakt nogal herrie idd. Maar hij leest wel dvd's met 22,5MB/s
Maar als je DVD afspeelt hoeft ie toch maar op 1x te lezen, dus dan maakt het weer niet echt uit. Dan maakt ie niet echt veel herrie.
Ik heb dus een Pioneer 16x40x en die maakt nogal herrie idd. Maar hij leest wel dvd's met 22,5MB/s
Maar als je DVD afspeelt hoeft ie toch maar op 1x te lezen, dus dan maakt het weer niet echt uit. Dan maakt ie niet echt veel herrie.
Ik denk dat 't net is als met CD-ROM spelers: hoe sneller, hoe lawaaieriger. Het mooiste zou natuurlijk een 'regelbare' DVD speler zijn, zoals je ook Plextor CD-ROM's kan instellen op bijv. max 8 speed. Misschien dat Plextor ooit ook DVD-ROM spelers gaat bouwen, nu ze te kennen hebben gegeven te stoppen met CD-ROM spelers.
Ik heb zelf een Creative 6x24 IDE speler, en die's redelijk stil.
Ik heb zelf een Creative 6x24 IDE speler, en die's redelijk stil.
"I'll just use my Go-Go-Gadget handbook!"
Pagina: 1