Toon posts:

Siedle BFS 850 Parlofoon systeem

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dabla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-02-2022
Hallo,

Ik vroeg mij af of één van jullie raad weet of het volgende mogelijk is. In ons huis is reeds een Siedle systeem aanwezig met buiten een deurbel/audio interface (TLM 611) en in de hoofdkast een voeding NG 402-02. De kabels zijn ook reeds aanwezig, dit alles was reeds voorzien door de vorige eigenaar. Echter is er binnen nog geen audiostation/bel/parlofoon aangesloten. Nu vroeg ik mij af om met de huidige setup het mogelijk is daarop een Siedle BFS 850 binnen audiostation aan te sluiten? Informatie rond Siedle systemen is nogal schaars op het internet, vandaar mijn vraag... De buiteninterface TLM 611 zal wss geen probleem zijn, echter eerder de NG 402-02 module misschien wel.

Indien meer informatie nodig is zoals foto's of PDF-handleidingen kan ik degene die ik gevonden heb (schaars) altijd uploaden.

Alvast bedankt,
David

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 10:10

LauPro

Prof Mierenneuke®

Die voeding is vrij universeel en heeft twee uitgangen, 9V (deurbel) en 12V (spraak/videosysteem?).

Die deurbel gaat wel werken, echter de vraag is wat voor een voltage dat spraaksysteem gebruikt. Als dat compatibel is zou het geen probleem moeten zijn, is gewoon een analoog signaal en geen digitale drager oid.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dabla
Alvast bedankt voor uw reactie LauPro. Ikzelf ben hier totaal leek in, en aangezien documentatie schaars is over Siedle producten is het nog moeilijker om dit na te gaan.

Hier is alvast een PDF link naar de "installatie" instructies voor de betreffende de BFS 850:

http://www.siedleusa.com/index.php?option=com_docman&task=doc_download&gid=772&Itemid=30

Echter zal je zien dat er technisch niet veel in vermeld staat...

Volgende link bevat echter meer technische informatie over al hun producten (en dus ook de TLM 611):

http://www.tesli.com/file/catalogue/siedle/siedle-full-catalogue-en-p287-356.pdf

Acties:
  • 0Henk 'm!

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 10:10

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ok, het lijkt erop dat deze serie wel gebruik maakt van een bus, we hadden ook niets anders kunnen verwachten van die Duiters :P . Dus dan moeten alle elementen wel compatibel zijn!

Ik zou even contact opnemen met een installateur oid... Die kan het je vast wel vertellen. Dit zijn zulke speciale dingen en het moet ook allemaal compatibel zijn.

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

• dabla
Ter informatie heb ik ondertussen zelf een oplossing bedacht voor mijn probleem. De BFS 850 parlofoon is idd enkel te gebruiken in combinatie met een siedle bus systeem. Echter is het perfect mogelijk om een HTA-811 te combineren met de NG 402-02 en de TLM/TM 611. Bovendien is de HTA 811 ook te gebruiken met het bus systeem.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee