Toon posts:

Laptop voor studie

Pagina: 1
Acties:
  • 163 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 367190

Topicstarter
Mijn nieuwe studie zal volgend jaar plaatsvinden.. Aangezien mijn huidige desktop zwaar verouderd is, heb ik besloten om een laptop aan te schaffen. Hierdoor heb ik ook nog eens mobiliteit, wat me erg handig lijkt.
Genoeg over de reden tot aanschaf. Ik zou graag jullie om advies willen vragen.
Mijn voorkeur gaat uit naar de merken Asus en Toshiba, waarbij mijn budget max. €600,- bedraagt. Jullie snappen natuurlijk dat ik het liefst zo ver mogelijk onder deze prijs zit, maar met de nodige specs zal dit niet te doen zijn.
De laptop die ik voor me zie is voornamelijk erg snel. De werkzaamheden die ik zal gaan verrichten zijn: tekstverwerken, 'surfen', fotobewerking, eventueel een film kijken. Spelletjes spelen staat bij mij als laagste prioriteit, omdat ik dat op mijn huidige desktop ook al niet deed.
Nu heb ik verschillende termen voorbij zien komen.. Als eerste i3, i5 en i7. In mijn prijsklasse en specs zal ik snel uitkomen bij een i5. Hier zijn ook weer 3 verschillende soorten van..

HELP!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Wat heb je zelf al gezocht en heeft je Universiteit een Laptop project?
Dat is op bijvoorbeeld technische universiteiten belachelijk goedkoop.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Wat je omschrijft voldoet elke laptop met een i5 wel. Die met 4 cijfers in het typenummer zijn het nieuwste. Dus dat lijkt me een goede optie. Kies de goedkoopste Asus/Toshiba. Wellicht nog even plaatjes kijken of het er een beetje degelijk uitziet...

Maar, ik denk dat hier een slotje op komt met een BBG verwijzing.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GZFan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:39
8)7 GoT is meer dan alleen een vraagbaak. Als ik je post-history zo bekijk heb je dat niet helemaal door...

Sony Ericsson K750i > Sony Ericsson K770i > HTC Hero > HTC Dream > Sony Xperia U > Motorola Moto G 2014 > Xiaomi Mi A1 > Samsung A52s 5G

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JohnVanZetten
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19-05 12:00

JohnVanZetten

Man on the run!

cvheereveld schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:09:

Maar, ik denk dat hier een slotje op komt met een BBG verwijzing.
met ^^
[NBBG Aanschaf] Special: studentenlaptop Augustus 2010
reviews: Notebook Best Buy Guide: augustus 2010
artikel is van augustus 2010, maar wel toegespitst op studenten.

[Voor 7% gewijzigd door JohnVanZetten op 06-06-2011 14:13]

[X] Geschift | [_] Ongeschift

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Losse "welke moet ik kopen?" topics zijn niet meer toegestaan op GoT, lees hiervoor *LET OP* - Wat moet ik kopen.

Dit betekent niet dat de vraag niet is toegestaan, je bent vrij om advies te vragen in de daarvoor bestemde (N)BBG topics, deze kun je vinden in Best Buy Guide overzichtstopic.

Dit topic gaat dicht. Maar zoals hierboven aangegeven ben je vrij om je vraag te stellen in de daarvoor bestemde topics.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee