Ik heb alle opties bekeken, maar ik kan nergens een optie vinden om een avatar of onderschrift toe te voegen. Waar zijn die?
Of Wijzig profiel in je myReactGENETX schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
En hier is: Forum » myReact » Profiel Wijzigen

[Voor 24% gewijzigd door Hahn op 06-06-2011 13:34]
The devil is in the details.
Niet lullig bedoeld, maar als je in dit forum ook even gezocht had op "avatar" dan had je in de eerste 5 hits ook 3 keer hetzelfde antwoord gehad.Anoniem: 368047 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:56:
dat ik daar overheen heb gekekenslotje graag

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Mwoah, ook weer niet echt. Het profiel is helaas nog opgesplitst in twee delen. Er wordt wel gewerkt aan complete integratie, maar zover is het nog niet.Anoniem: 368047 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:56:
dat ik daar overheen heb gekekenslotje graag
misschien kon hij de search ook niet vindenNMe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:59:
[...]
Niet lullig bedoeld, maar als je in dit forum ook even gezocht had op "avatar" dan had je in de eerste 5 hits ook 3 keer hetzelfde antwoord gehad.

Een waarheid als eenGENETX schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:05:
[...]
Mwoah, ook weer niet echt. Het profiel is helaas nog opgesplitst in twee delen. Er wordt wel gewerkt aan complete integratie, maar zover is het nog niet.

Al heeft het de aandacht van de devvers en staat het gecombineerde profiel op de todo lijst.

nofi, maar volgens mij staat dit puntje al 6 jaar op de todo lijst.. Met de grote usermerge een aantal jaar geleden is al een hele grote stap gezet, dat weet ik. En ik snap ook dat 100k+ gebruikers even migreren wel wat voeten in aarde heeft.zeef schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:42:
[...]
Een waarheid als een.
Al heeft het de aandacht van de devvers en staat het gecombineerde profiel op de todo lijst.
Lekker zijn is een gave :)
Als je het allemaal snapt, wat wil je dan met deze post zeggen?Thrillseeka schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:41:
[...]
nofi, maar volgens mij staat dit puntje al 6 jaar op de todo lijst.. Met de grote usermerge een aantal jaar geleden is al een hele grote stap gezet, dat weet ik. En ik snap ook dat 100k+ gebruikers even migreren wel wat voeten in aarde heeft.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat het toch best wel erg lang duurtNMe schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:06:
[...]
Als je het allemaal snapt, wat wil je dan met deze post zeggen?

Lekker zijn is een gave :)
Omdat ik liever geen nieuwe thread start, zal ik maar even hier mijn vraag stellen:
-Ik probeer nu al een tijdje een icon te gebruiken voor in de Tweaker gallery, echter ze worden maar niet weergegeven.
Ik heb twee verschillende icons geprobeerd, die alle twee aan de eisen voldoen die Tweakers stelt. Ze worden beide ook volledig weergegeven als ik bij MyReact profielwijzigingen kijk. Ik heb ook de servers meerdere dagen gegeven om de wijziging zijn tijd te geven, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt,
Mark
-Ik probeer nu al een tijdje een icon te gebruiken voor in de Tweaker gallery, echter ze worden maar niet weergegeven.
Ik heb twee verschillende icons geprobeerd, die alle twee aan de eisen voldoen die Tweakers stelt. Ze worden beide ook volledig weergegeven als ik bij MyReact profielwijzigingen kijk. Ik heb ook de servers meerdere dagen gegeven om de wijziging zijn tijd te geven, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Alvast bedankt,
Mark
Je linkt ook niet naar een plaatje, de link van je avatar gaat naar: http://www.google.com/imghp
Link eens naar een plaatje, en dan zal het gewoon wel werken.
Link eens naar een plaatje, en dan zal het gewoon wel werken.
Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.
Dank!
Ik had eerst inderdaad een verwijzing aan staan naar een plaatje die ik had gevonden via Google. Maar daarna had ik dus icons geupload. Blijkbaar heeft een verwijzing een hogere prioriteit dan geuploade icons, ook al staat er dat je die wilt gebruiken. Maar het is nu opgelost, dus dat is mooi!
Ik had eerst inderdaad een verwijzing aan staan naar een plaatje die ik had gevonden via Google. Maar daarna had ik dus icons geupload. Blijkbaar heeft een verwijzing een hogere prioriteit dan geuploade icons, ook al staat er dat je die wilt gebruiken. Maar het is nu opgelost, dus dat is mooi!
Pagina: 1