Toon posts:

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 368047

Topicstarter
Ik heb alle opties bekeken, maar ik kan nergens een optie vinden om een avatar of onderschrift toe te voegen. Waar zijn die?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 12:50

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:40
En hier is: Forum » myReact » Profiel Wijzigen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:45
GENETX schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
En hier is: Forum » myReact » Profiel Wijzigen
Of Wijzig profiel in je myReact :P

[Voor 24% gewijzigd door Hahn op 06-06-2011 13:34]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 368047

Topicstarter
dat ik daar overheen heb gekeken :S slotje graag ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 10:41

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Anoniem: 368047 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:56:
Niet lullig bedoeld, maar als je in dit forum ook even gezocht had op "avatar" dan had je in de eerste 5 hits ook 3 keer hetzelfde antwoord gehad. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:40
Anoniem: 368047 schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:56:
Mwoah, ook weer niet echt. Het profiel is helaas nog opgesplitst in twee delen. Er wordt wel gewerkt aan complete integratie, maar zover is het nog niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

NMe schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:59:
[...]

Niet lullig bedoeld, maar als je in dit forum ook even gezocht had op "avatar" dan had je in de eerste 5 hits ook 3 keer hetzelfde antwoord gehad. :P
misschien kon hij de search ook niet vinden :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
GENETX schreef op maandag 06 juni 2011 @ 14:05:
[...]

Mwoah, ook weer niet echt. Het profiel is helaas nog opgesplitst in twee delen. Er wordt wel gewerkt aan complete integratie, maar zover is het nog niet.
Een waarheid als een }:O.

Al heeft het de aandacht van de devvers en staat het gecombineerde profiel op de todo lijst. :)

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 16:27

Thrillseeka

Let love rule

zeef schreef op maandag 06 juni 2011 @ 16:42:
[...]

Een waarheid als een }:O.

Al heeft het de aandacht van de devvers en staat het gecombineerde profiel op de todo lijst. :)
nofi, maar volgens mij staat dit puntje al 6 jaar op de todo lijst.. Met de grote usermerge een aantal jaar geleden is al een hele grote stap gezet, dat weet ik. En ik snap ook dat 100k+ gebruikers even migreren wel wat voeten in aarde heeft.

Lekker zijn is een gave :)

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-06 10:41

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Thrillseeka schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:41:
[...]

nofi, maar volgens mij staat dit puntje al 6 jaar op de todo lijst.. Met de grote usermerge een aantal jaar geleden is al een hele grote stap gezet, dat weet ik. En ik snap ook dat 100k+ gebruikers even migreren wel wat voeten in aarde heeft.
Als je het allemaal snapt, wat wil je dan met deze post zeggen?

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Thrillseeka
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-04 16:27

Thrillseeka

Let love rule

NMe schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 14:06:
[...]

Als je het allemaal snapt, wat wil je dan met deze post zeggen?
Dat het toch best wel erg lang duurt :)

Lekker zijn is een gave :)

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:03

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Omdat ik liever geen nieuwe thread start, zal ik maar even hier mijn vraag stellen:

-Ik probeer nu al een tijdje een icon te gebruiken voor in de Tweaker gallery, echter ze worden maar niet weergegeven.

Ik heb twee verschillende icons geprobeerd, die alle twee aan de eisen voldoen die Tweakers stelt. Ze worden beide ook volledig weergegeven als ik bij MyReact profielwijzigingen kijk. Ik heb ook de servers meerdere dagen gegeven om de wijziging zijn tijd te geven, maar dat heeft dus ook niet geholpen. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt,

Mark

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Huuu peerd

Je linkt ook niet naar een plaatje, de link van je avatar gaat naar: http://www.google.com/imghp

Link eens naar een plaatje, en dan zal het gewoon wel werken.

Een mummy uit z'n verband trekken is nooit grappig.
Een Napster t-shirt aantrekken voor het concert van Metallica is nooit grappig.

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06:03

Ircghost

Moderator Spielerij

Honeybadger doesn't care!

Dank!
Ik had eerst inderdaad een verwijzing aan staan naar een plaatje die ik had gevonden via Google. Maar daarna had ik dus icons geupload. Blijkbaar heeft een verwijzing een hogere prioriteit dan geuploade icons, ook al staat er dat je die wilt gebruiken. Maar het is nu opgelost, dus dat is mooi!
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee