Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
[ Voor 8% gewijzigd door Cyb op 06-11-2011 15:06 ]
In eerste instantie zou dat inhouden dat je geen custom roms kan installeren, maar dat kan nu dus wel (ongetwijfeld dankzij een of andere exploit).
Maar volgens mij betekent dit dat je dan nog geen nieuwe kernel kan installeren. Zo ver reikt die exploit niet ofzo.
Maar dan mijn vraag; what about ice cream sandwich? Die draait op de nieuwe linux kernel. Lijkt me stug dat die met een oude kernel werkt?
Misschien volledig overbodig, maar ik heb net even gekeken... Dit staat er in:Magnetic_Man schreef op dinsdag 01 november 2011 @ 13:21:
Overigens ben ik nogsteeds verbaasd dat bij elke Droid 3 ROM die ik heb geprobeerd, ik telkens een aanpassing moet doen in /system/etc/ppp/peers/pppd-ril.options om het met Vodafone werkend te krijgen. Terwijl het blijkbaar met de Bell variant gewoon direct werkt.
Kan iemand mij met de Bell variant vertellen of die ook het bestandje /system/etc/ppp/peers/pppd-ril.options heeft, en wat hier in staat?
Daar staat nu gewoon letterlijk in
[...]
Alsof het een halfbakken stukje software is wat ze nooit zijn gaan gebruiken (omdat het een verizon toestel was). Ben benieuwd of ik de Bell PPP authenticatie op de Droid kan krijgen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| nodetach debug noauth defaultroute usepeerdns connect-delay 1000 # Don't remove the user/password lines. They are required to make PPPD authenticate itself with # the BP when doing Simple IP (SIP). The BP will replace the user/password strings with the correct # values when authenticating to the network-side PPP peer. user NotUsed@nobody.com password NotUsed crtscts lcp-echo-failure 0 lcp-echo-interval 0 ipcp-max-configure 30 ipcp-max-failure 30 ipcp-max-terminate 10 novj linkname ril |
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-
Verwijderd
Een telefoon met " bad esn " werkt toch wel gewoon op een gsm network aangezien dat esn nummer alleen bestemd is voor CDMA netwerken?
Ik heb echter geen internet als ik de instellingen van Simyo instel (dus apn: internet, 0.0.0.0 etc,).
Als ik mn oude APN kies, die van Hi (portalmmm.nl) dan krijg ik wel een 3G icoontje maar werkt het internet als nog niet.
Ideeen?
edit: als ik internet (simyo) selecteer, zie ik kort een 3G icoon, maar dan springt ie in de APN lijst van simyo naar Mobiel Internet (Hi). Deze werkt dus ook niet (service is not port of the active profile blabla)
edit: oeps dacht dat ik on het simyo topic zat

Hij doet et al, heb APN-type op default gezet ipv de opgegeven 'internet'. Pure gok eigenlijk, dacht daar staat die van Hi ook op. En nu doet ie et
[ Voor 57% gewijzigd door DoubleYouPee op 07-11-2011 13:34 ]
Is precies hetzelfde als bij mij... Zou je je /system/etc/apns-conf.xml een keer kunnen uploaden? (Misschien handiger om naar je SD kaart te kopieren en dan gewoon uploaden)lucaspr schreef op zondag 06 november 2011 @ 21:59:
[...]
Misschien volledig overbodig, maar ik heb net even gekeken... Dit staat er in:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 nodetach debug noauth defaultroute usepeerdns connect-delay 1000 # Don't remove the user/password lines. They are required to make PPPD authenticate itself with # the BP when doing Simple IP (SIP). The BP will replace the user/password strings with the correct # values when authenticating to the network-side PPP peer. user NotUsed@nobody.com password NotUsed crtscts lcp-echo-failure 0 lcp-echo-interval 0 ipcp-max-configure 30 ipcp-max-failure 30 ipcp-max-terminate 10 novj linkname ril
Thanks
Verwijderd
Zijn alle devices die voor een bepaald CDMA provider bestemd zijn gewoon GSM unlocked?
Zijn er vervelende activatie menu's bij sommige toestellen die telkens terugkeren wanneer je hem niet op CDMA geactiveerd hebt?
Heeft iemand tips waar op te letten op ebay ?
Bedankt alvast
Ik weet verder niet wat voor activatie menu's je bedoelt? Toen ik mijn telfoon voor het eerst opstartte kreeg ik idd een vraag of ik een Verizon account wou, maar dat is alles. En soms krijg je als je geen ontvangst hebt de vraag of je misschien naar Global wil switchen ipv GSM-only.
Verwijderd
Zag dit toevallig =]
http://www.yesasia.com/gl...680039-0-0-0-en/info.html
Zou dit werken in Nederland?
By the way, Yesasia is gewoon te vertrouwen...
Ken veel asians die daar bestellen....
Maa wachttijd en service ensow.... Geen idee....
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2011 16:20 ]
Verwijderd
Dankje voor de antwoorden, met activatie menu's doelde ik op de activatie menu's zoals ik ze nu op mijn XPRT heb van Sprint. Zwaar irritant want het kost 10 minuten wachttijd of meerdere reset's om hem op GSM modes te krijgen...Magnetic_Man schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 11:47:
Alle devices die CDMA locked zijn, zijn ook gewoon op GSM gelocked. Het is niet zo dat ze dan GSM open hebben gelaten.
Ik weet verder niet wat voor activatie menu's je bedoelt? Toen ik mijn telfoon voor het eerst opstartte kreeg ik idd een vraag of ik een Verizon account wou, maar dat is alles. En soms krijg je als je geen ontvangst hebt de vraag of je misschien naar Global wil switchen ipv GSM-only.
http://www.megaupload.com/?d=H5W6IZ74
Mocht het niet werken laat maar weten!
Edit: @demonic en DoubleYouPee1 dit is wat ik gedaan heb: Ik heb m'n eerste bootloop weten te verhelpen door een Factory Reset. Gevonden op de Motorola site. Batterij eruit, dan er in en de x vasthouden als ik me niet vergis.
Dan kun je met volume + en - een menu opvragen. Factory reset kiezen met Wipe cache data
Tegelijk op de beide volumeknoppen was het! Dan Wipe data/factory reset.
Je bent alles kwijt wat op je telefoon stond als je geen extra SD kaartje hebt, maar je tel. werkt (misschien) weer. Bij mij hielp het en gelukkig hoefde ik er geen Chinese firmware in te knallen..
Ohw ja.. jij hebt de XT862 hè.. Dan werkt die ME863 ROM niet! Sry!
DoubleYouPee1 schreef op maandag 07 november 2011 @ 13:39:
[...]
Is precies hetzelfde als bij mij... Zou je je /system/etc/apns-conf.xml een keer kunnen uploaden? (Misschien handiger om naar je SD kaart te kopieren en dan gewoon uploaden)
Thanks
[ Voor 40% gewijzigd door lucaspr op 08-11-2011 22:53 ]
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-
dat is niet zo mooi...DoubleYouPee1 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 21:42:
Oh... heb mn eerste bootloop te pakken >_>
als dat trouwens gebeurt... wat kan je dan het beste doen?
en nog een vraagje...
heb je de standaard app "music" al gebruikt.
als ik mijn liedjes op mijn intern geheugen heb staan, krijg ik alleen maar japanse of chinese tekens te zien:S
[ Voor 23% gewijzigd door demonic op 08-11-2011 22:47 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1336980
Meteen even die nieuwe maverick rom aan het proberen...
Nou.. hij wou niet meer opstarten.. Safestrap wilde niet werken en opeens boote ie niet meer.gruys7 schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 23:06:
Wat houd een bootloop precies in. Kon het nergens duidelijk vinden. En ben je dan al je data op je telefoon kwijt na het unbricken!?
Maar ja, dan ben je alles kwijt. Had voordat ik ging prutsen wel gewoon backup gemaakt met titanium backup, dus heb alles gewoon weer terug
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Denk dat het vergelijkbaar is met de XT862, en dus waarschijnlijk direct werkt. (Al hoewel ik mijn eigen XT862 nog steeds niet op 3G heb kunnen testen.) Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 08 november 2011 @ 16:19:
Hello again,
Zag dit toevallig =]
http://www.yesasia.com/gl...680039-0-0-0-en/info.html
Zou dit werken in Nederland?
By the way, Yesasia is gewoon te vertrouwen...
Ken veel asians die daar bestellen....
Maa wachttijd en service ensow.... Geen idee....
Als je geduld hebt (bijv. een paar maanden), dan zou ik wachten of de Droid 4, want die gaat volgens geruchten misschien nog dit jaar uit komen.gruys7 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 10:54:
Wil de telefoon nu toch wel erg graag gaan kopen! Iemand nog advies wat betreft timing (dollarkoers etc) en vooral ook type levering. Waarom zou ik iets anders nemen dan free shipping. Dit is toch veel goedkoper. En die paar extra dagen wachten maakt mij niet uit!
Over de dollarkoers, niemand weet waar het heen gaat. Maar als Italie verder in de problemen raakt, daalt de euro denk ik.
Nee, wireless werkt perfect! Kijk eens bij wifi sleep policy. Wireless settings > menu knop > advancedtimovd schreef op woensdag 09 november 2011 @ 08:48:
Zijn er meer mensen met problemen met WiFi? Na een tijdje verbonden te zijn, krijg ik ineens niets meer binnen. Uit en aan zetten van het WiFi verhelpt het probleem, maar lijkt mij niet dat dit hoort. Zowel met SteelDroid ROM als met Liberty.
idd, deze vraag kreeg je bij het instellen van je mobiel.. welke setting je wilde hebben met betrekking op dit onderwerp....DoubleYouPee1 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 13:32:
[...]
Nee, wireless werkt perfect! Kijk eens bij wifi sleep policy. Wireless settings > menu knop > advanced
Zit inmiddels op de 3e update (5.7.894) van the XT862 en er is nog steeds geen update voor de XT860. Volgens motorola ook nog niks bekend. Ook is er nog geen een ROM voor de XT860 (behalve die me863). Voor de XT862 zijn er al bijna 10.
Met de GSM-fix heb ik thuis nu altijd 5 balkjes a.k.a -59 dBm / 26 asu en 1.8mbit download snelheid op een 1mbit simyo abonnement.
Mocht er iemand nog twijfelen
[ Voor 9% gewijzigd door DoubleYouPee op 09-11-2011 21:33 ]
Geen twijfels meer of.. of
Is er nog een andere (concurrende) telefoon die ik over het hoofd zie, zelfde specs heeft (qwerty-android) En dan ook echt van hetzelfde niveau?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Pfff, je maakt het me wel lastig. Moet ik nu wachten op de Milestone 3 in NL in Q4, of wachten op de Droid 4, of wachten op de OEM, of gewoon de XT862 halen, maar bij het abonnement dat ik wil moet ik per sé een telefoon...DoubleYouPee1 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 20:20:
Heb mn XT862 nu een tijdje en ik kan voor mijzelf zeggen dat ik de goede keuze heb gemaakt m.b.t. XT862 of XT860 (zelfs als de XT860 OEM al uit was).
Zit inmiddels op de 3e update (5.7.894) van the XT862 en er is nog steeds geen update voor de XT860. Volgens motorola ook nog niks bekend. Ook is er nog geen een ROM voor de XT860 (behalve die me863). Voor de XT862 zijn er al bijna 10.
Met de GSM-fix heb ik thuis nu altijd 5 balkjes a.k.a -59 dBm / 26 asu en 1.8mbit download snelheid op een 1mbit simyo abonnement.
Mocht er iemand nog twijfelen

Keuzes hè, lastig..Ph0en1x schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:01:
[...]
Pfff, je maakt het me wel lastig. Moet ik nu wachten op de Milestone 3 in NL in Q4, of wachten op de Droid 4, of wachten op de OEM, of gewoon de XT862 halen, maar bij het abonnement dat ik wil moet ik per sé een telefoon...
Ik worstel op 't moment eigenlijk met hezelfde, omdat m'n abo afloopt en ik ook wel toe ben aan een nieuwe phone (liefst Android + qwerty + dual core).. Ik denk dat ik sowieso gewoon m'n abo eerst ga verlengen. Is uiteindelijk toch de meest voordelige move (ben ik na veel hogere wiskunde in Excel achtergekomen) en dan kan ik later op't gemakje voor een phone kijken.
Maar even concreet; wat zijn nu in een notendop de ervaringen van mensen die zo'n Droid 3 hebben geïmporteerd? Ik las dat de Milestone 3 een TFD scherm heeft en de Droid 3 een TFT, klopt dat?
Waarvandaan kun je 'm het beste importeren, prijstechnisch en qua specs? Want in de first post mist info over de versies uit Aziatische landen waar nu volgens mij al meer over bekend is.
Enja je kan op de droid 4 wachten, maar dat zal toch ook nog wel een poos duren (ik vind het zo raar dat paar maanden later gelijk de nieuwe alweer uitkomt)
- Nee scherm is hetzelfdeDa-WiZZy0n schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:14:
[...]
Maar even concreet; wat zijn nu in een notendop de ervaringen van mensen die zo'n Droid 3 hebben geïmporteerd? Ik las dat de Milestone 3 een TFD scherm heeft en de Droid 3 een TFT, klopt dat?
Waarvandaan kun je 'm het beste importeren, prijstechnisch en qua specs? Want in de first post mist info over de versies uit Aziatische landen waar nu volgens mij al meer over bekend is.
- Negri electronics voor wat meer zekerheid, anders ebay zul je em waarschijnlijk goedkoper vinden
- Je kan ook de ME863 importeren, maar behalve als je toevallig in china bent zou ik dat niet doen. Er is zo goed als geen 'support' voor de ME863. Zelfde geld een beetje voor de XT860.
Ik ben erg tevreden, alleen jammer van de douane kosten..maarja.
Rooten is wel een must eigenlijk, vooral bij de XT862. (debloat, en met vodafone om 3g te krijgen. Maar ja et is allemaal makkelijk
Wachten op de milestone 3 zou ik niet doen. Die is dan waarschijnlijk 500-600 euro. Droid 4 zal nog even paar maandjes duren (hoop ik). Vind zelf de droid 3 iets mooier en zoveel beter is de droid 4 helemaal niet (van wat we nu weten.. 1.2ghz cpu ipv 1.0, LTE en webtop)... Nou joepie
[ Voor 12% gewijzigd door DoubleYouPee op 09-11-2011 23:39 ]
Thanks voor deze info!DoubleYouPee1 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:37:
[...]
- Nee scherm is hetzelfde
- Negri electronics voor wat meer zekerheid, anders ebay zul je em waarschijnlijk goedkoper vinden
- Je kan ook de ME863 importeren, maar behalve als je toevallig in china bent zou ik dat niet doen. Er is zo goed als geen 'support' voor de ME863. Zelfde geld een beetje voor de XT860.
Ik ben erg tevreden, alleen jammer van de douane kosten..maarja.
Rooten is wel een must eigenlijk, vooral bij de XT862. (debloat, en met vodafone om 3g te krijgen. Maar ja et is allemaal makkelijk
Wachten op de milestone 3 zou ik niet doen. Die is dan waarschijnlijk 500-600 euro. Droid 4 zal nog even paar maandjes duren (hoop ik). Vind zelf de droid 3 iets mooier en zoveel beter is de droid 4 helemaal niet (van wat we nu weten.. 1.2ghz cpu ipv 1.0, LTE en webtop)... Nou joepie
Maar wat bedoel je precies met 'support', want dat heb je toch sowieso niet als je zo'n ding importeert, of bedoel je updates? Want ik zie dat er toch al een goed werkende CM7 ROM aan zit te komen
Ik bedoel inderdaad updates / roms.Da-WiZZy0n schreef op donderdag 10 november 2011 @ 00:49:
[...]
Thanks voor deze info!
Maar wat bedoel je precies met 'support', want dat heb je toch sowieso niet als je zo'n ding importeert, of bedoel je updates? Want ik zie dat er toch al een goed werkende CM7 ROM aan zit te komen
Zoals ik paar posts eerder had gezegd zijn er wel geteld 0 updates (van motorola zelf dus) en 0 roms voor de XT860.
Voor de XT862 komt binnenkort de 2e update al weer en zijn er al redelijk wat custom ROMs. En inderdaad CM7 is in de maak
Hashcode (maker van safetrap) is wel bezig om safestrap werkend te krijgen op de XT860 met de nieuwe update.
Maar zelfs al zou de XT860 netzoveel updates/roms krijgen, dan nog zou ik voor de goedkopere XT862 gaan.
Het signaal 'probleem' is inmiddels verholpen
De ME863 (Milestone 3) is goedkoper dan de Droid3/XT862.DoubleYouPee1 schreef op woensdag 09 november 2011 @ 23:37:
[...]
Wachten op de milestone 3 zou ik niet doen. Die is dan waarschijnlijk 500-600 euro.
Verder was de Milestone 2 origineel in NL (geen import) iets van 450Euro.
Volgende maand misschien al. (Eerlijk gezegd vind ik het raar om een ander niet op korte termijn de Droid 4 te gunnen puur omdat je zelf de Droid 3 hebt.)Droid 4 zal nog even paar maandjes duren (hoop ik).
Beter toetsenboard, wordt gezegd. En misschien 1gb ram en 4G. Mooie verbetering vind ik.Vind zelf de droid 3 iets mooier en zoveel beter is de droid 4 helemaal niet (van wat we nu weten.. 1.2ghz cpu ipv 1.0, LTE en webtop)... Nou joepie
En dan moet ik er dus een telefoon bij, en als dat nou eens de M3 kon zijn.
Ik denk dat ie duurder is dan €450 mocht in NL uitkomen..Cyb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 02:01:
[...]
De ME863 (Milestone 3) is goedkoper dan de Droid3/XT862.
Verder was de Milestone 2 origineel in NL (geen import) iets van 450Euro.
[...]
Ehm.. Waar staat dat ik et en ander niet gunCyb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 02:01:
[...]
Volgende maand misschien al. (Eerlijk gezegd vind ik het raar om een ander niet op korte termijn de Droid 4 te gunnen puur omdat je zelf de Droid 3 hebt.)
[...]
Nou als ik naar et toetsenbord kijk is er minder ruimte en zijn de zoektoets en de @ toets verdwenen...Cyb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 02:01:
[...]
Beter toetsenboard, wordt gezegd. En misschien 1gb ram en 4G. Mooie verbetering vind ik.
Daarnaast..wat heb je aan 4G? Met 3G kan je kan je ook 14 mbit.. Of wil je graag 20mbit op je mobiel

Sinds vanochtend geen 3G meer (T-Mobile; Liberty ROM). Het heeft het wel gedaan deze ochtend, maar nu al een paar uur niet meer. Diverse keren reboot uitgevoerd en cache leeg gegooid en een aanpassing in build.prop om meer streepjes te krijgen. Helaas nog geen resultaat.
3G staat aan; deze heb ik ook al een paar keer geswitcht. Iemand tips om nog wat te proberen?
Het gaat hierbij om het volgende toestel:
- Motorola XT862 Droid 3 (GSM Unlocked) (Verizon)
- https://negrielectronics....t862-droid-3-verizon.html
Totaal prijs is uitgekomen op:
Ik kan niet wachten om hem te gaan rooten en mijn gang te gaan.
Airplane mode aan/uit
@neon! gefeliciteerd

[ Voor 106% gewijzigd door DoubleYouPee op 10-11-2011 13:00 ]
een txt bestand met discount codes stond recht onder je post op XDA..DoubleYouPee1 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:59:
Airplane mode aan/uit
@neon! gefeliciteerdzo dom van mij om die $35 discount niet te doen.......
Welke post? maar ja.. ik gebruikte $10 discount.. kwam na mn bestelling pas erachter dat er meer was (heb em al 2-3 weken heneonlite schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:00:
[...]
een txt bestand met discount codes stond recht onder je post op XDA..
edit: $570 dollar is echter geen €380 maar €420
[ Voor 7% gewijzigd door DoubleYouPee op 10-11-2011 13:02 ]
Ja, ook reboot en 3G uit en aan gezet.
Edit: Toch maar weer een paar keer geprobeerd; het werkt ineens weer.
[ Voor 14% gewijzigd door timovd op 10-11-2011 13:32 ]
weird.. ben de topic kwijtDoubleYouPee1 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:01:
[...]
Welke post? maar ja.. ik gebruikte $10 discount.. kwam na mn bestelling pas erachter dat er meer was (heb em al 2-3 weken he
edit: $570 dollar is echter geen €380 maar €420
hoelang duurde het voordat jij hem binnen had?
De foto is een prototype, dus andere toetsen kunnen er nog gemakkelijk bij komen. Misschien heb je een hogere snelheid van 4G niet nodig, maar een betere verbinding is iets wat veel mensen wel waarderen. Anyway, dat neemt niet weg dat naar alle waarschijnlijkheid de Droid 4 een beter toestel is dan de Droid 3 (op het uiterlijk dan misschien na).DoubleYouPee1 schreef op donderdag 10 november 2011 @ 09:15:
[...]
Nou als ik naar et toetsenbord kijk is er minder ruimte en zijn de zoektoets en de @ toets verdwenen...
Daarnaast..wat heb je aan 4G? Met 3G kan je kan je ook 14 mbit.. Of wil je graag 20mbit op je mobiel? Mag je in NL denk ik ook wel €75/maand voor neertellen...
ik heb vodafone en kan je hier uitgebreid een overzicht van geven eenmaal het toestel binnen isPh0en1x schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:17:
Wie van de huidige XT862 eigenaars kan iets zeggen over de receptie van Vodafone? Die onzekerheid is eigenlijk het enige wat me nu nog tegenhoudt.
Magnetic_man heeft vodafone en gewoon prima bereik wat ik zo hoor... helemaal na de GSM fix. Denk niet dat het veel uitmaakt per provider als het eenmaal werktPh0en1x schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:17:
Wie van de huidige XT862 eigenaars kan iets zeggen over de receptie van Vodafone? Die onzekerheid is eigenlijk het enige wat me nu nog tegenhoudt.
3 dagen maar had priority. reken op 5 werkdagen denk ikneonlite schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:06:
[...]
weird.. ben de topic kwijt
hoelang duurde het voordat jij hem binnen had?
Ditto, hopelijk krijg ik hem zaterdag,neonlite schreef op donderdag 10 november 2011 @ 12:58:
Na de Milestone 1 > iPhone 4 > HTC Desire Z > Samsung Galaxy S2 te hebben gehad, werd het weer tijd voor een toestel met toetsenbord.
Het gaat hierbij om het volgende toestel:
- Motorola XT862 Droid 3 (GSM Unlocked) (Verizon)
- https://negrielectronics....t862-droid-3-verizon.html
Totaal prijs is uitgekomen op:
[afbeelding]
Ik kan niet wachten om hem te gaan rooten en mijn gang te gaan.
doet negri de wijziging dan?timovd schreef op donderdag 10 november 2011 @ 14:24:
Reken ook nog op (achteraf berekende) douanekosten. Wellicht kan de volgende proberen een verzoek doen om max €169,- op de factuur te zetten.
maar dat zal je dan idd aan moeten geven. ik heb geen contact met negri gehad om mijn factuur bedrag te wijzigen.
ik heb factuur van $299,- gekregen, daaar moet ik €56,- douane over betalen...
als je de orginele moet opsturen moet je iets van €100,- betalen...
lijkt mij dat je nog beter €100,- kan betalen dan de boete..
Wat is jouw maximale internetsnelheid en haal je die? Ik ga dus waarschijnlijk voor het Bel+SMS+Web Smart abo van Vodafone met 14,4 mbit internet.Magnetic_Man schreef op donderdag 10 november 2011 @ 13:43:
Yep, Vodafone hiero. Bereik is primaZoals eerder aangegeven moet je hem wel rooten om je 3G werkend te krijgen!
Ph0en1x schreef op donderdag 10 november 2011 @ 18:07:
[...]
Wat is jouw maximale internetsnelheid en haal je die? Ik ga dus waarschijnlijk voor het Bel+SMS+Web Smart abo van Vodafone met 14,4 mbit internet.
Bij sites enzo ga je dat echt niet merken..zelfs niet in vergelijking met 3.6mbit. Is toch vooral latency afhankelijk
Zit nu op 3,6mbit max en dat schiet toch echt voor geen donder op bij het tetheren.
[ Voor 3% gewijzigd door Ph0en1x op 10-11-2011 19:45 ]
Heb zelf een Verizon Droid 3 craddle dock besteld:
http://www.ebay.nl/itm/26..._trksid=p3984.m1497.l2649
Ik wil eigenlijk wel een case voor de telefoon hebben! Iemand tips?Cyb schreef op donderdag 10 november 2011 @ 20:58:
Nog mensen hier die Droid3 accessoires hebben aangeschaft?
Heb zelf een Verizon Droid 3 craddle dock besteld:
http://www.ebay.nl/itm/26..._trksid=p3984.m1497.l2649
is het scherm net zo gevoelig als de iphone bijvoorbeeld. Meestal is deze telefoon 1 keer vallen en zit meteen vol met barsten..
nou mijn oude milestone heb ik laten vallen... neer gegooit...
zelfs een keer laten vallen, proberen op te vangen(met mijn voet) waardoor frontaal tegen de buiten muur van mijn huis aanvloog...
geen krasje te zien.. over het scherm geen drukte te maken denk ik;)
zeker niet als je het gaat vergelijken met een iphone...
Het scherm van de Milestone is zeker niet zo fragiel als die van ipoon.
Ik mijn oude en nieuwe Milestone wel vaker laten vallen en nu alleen een klein krasje onder aan op de omlijsting van het scherm.
- leeg -
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1326310
Het meeste werk is alle VZW en andere bloatware verwijderen. Wat een troep zit er bijgeleverd! Inmiddels 60MB kleiner dan het origineel.
Meeste werk? gewoon die script gebruiken!timovd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:24:
Nu bezig met een recovery zipje aan het maken met 5.7.894
Het meeste werk is alle VZW en andere bloatware verwijderen. Wat een troep zit er bijgeleverd! Inmiddels 60MB kleiner dan het origineel.
Dat kan toch, dan rename je de .bak gewoon naar .apk. Ben je in ieder geval al een heel eind op weg!timovd schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:51:
Script ken ik, maar sommige dingen wil ik laten staan en ik wil nóg meer dan dat verwijderen.
en je krijgt gewoon een keuze menu met vragen of je dingen wel echt wilt verwijderen...DoubleYouPee1 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:59:
[...]
Dat kan toch, dan rename je de .bak gewoon naar .apk. Ben je in ieder geval al een heel eind op weg!
[ Voor 80% gewijzigd door PhoDB op 14-11-2011 12:27 ]
Motorola Droid XT862 - Verizon Unlocked
Update: OK - update via settings
Root: OK - http://www.psouza4.com/droid3/
CWM: OK - http://goo.gl/b4b6L
CWM_speedup: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1319466
Debloat: OK - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1238472
Vodafone internet aanpassen: OK - http://www.verboom.net/blog/index_nl.html?single=20110908.0
Signaalbars updaten (of dit werkt weet ik niet): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1326310
Wifi: OK (volgens mij is er geen optie voor wifi-channel 13)
3G: ga ik de komende dagen testen
Bellen: OK
Custom mods:
AppWidgetPicker: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780828
build.prop opties: http://www.freeyourandroi.../build-prop-modifications
-----
Verder heb ik gekozen voor GSM/UMTS en handmatig naar vodafone NL 3G gezocht.
Of dit energie bespaart en geen gebruik maakt van CDMA moet nog maar blijken.
[ Voor 7% gewijzigd door PhoDB op 14-11-2011 16:05 ]
de bars werken, kunnen meerdere mensen hier bevestigen(mits je bedoeld dat dit puur visual is, en niet daadwerkelijk iets veranderd, voor zo ver bekend bij mij)neonlite schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:56:
Signaalbars updaten (of dit werkt weet ik niet): http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1326310
die build.prop opties kunnen best intressant zijn, is kijken wat we daar mee kunnen:P
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1315982
Mooi:) Ik heb hem ook besteld en verwacht hem vrijdag binnen te hebben, kan niet wachten haha!! Maar wat heb je nou precies gedaan met dat CWM? Ik bedoel wat moet je met dat bestandje doen (droid3cwbootstrap.apk)neonlite schreef op maandag 14 november 2011 @ 15:56:
Idd! Jouw post gebruikt, thanks daarvoor: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/36969936
Motorola Droid XT862 - Verizon Unlocked
Update: OK - update via settings
Root: OK - http://www.psouza4.com/droid3/
CWM: OK - http://goo.gl/b4b6L
CWM_speedup: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1319466
Debloat: OK - http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1238472
Vodafone internet aanpassen: OK - http://www.verboom.net/blog/index_nl.html?single=20110908.0
Wifi: OK (volgens mij is er geen optie voor wifi-channel 13)
3G: ga ik de komende dagen testen
Bellen: OK
Custom mods:
AppWidgetPicker: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=780828
-----
Verder heb ik gekozen voor GSM/UMTS en handmatig naar vodafone NL 3G gezocht.
Of dit energie bespaart en geen gebruik maakt van CDMA moet nog maar blijken.
ja, ik had het gelezen. heb altijd met cwm gewerkt. deze dagen eens checkenDoubleYouPee1 schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:21:
Oh btw, CMW is 'outdated' nu, en bijna iedereen gebruikt safestrap
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1315982
werkt verder hetzelfdeneonlite schreef op maandag 14 november 2011 @ 19:04:
[...]
ja, ik had het gelezen. heb altijd met cwm gewerkt. deze dagen eens checken
Ben ook aan het kijken wat we kunnen veranderen. WiFi channels heb ik iig op 13 gezet, omdat ik thuis op kanaal 13 draai. US gaat standaard tot 11.demonic schreef op maandag 14 november 2011 @ 16:49:
[...]
de bars werken, kunnen meerdere mensen hier bevestigen(mits je bedoeld dat dit puur visual is, en niet daadwerkelijk iets veranderd, voor zo ver bekend bij mij)
die build.prop opties kunnen best intressant zijn, is kijken wat we daar mee kunnen:P
In de Market staan ook Verizon apps. Ik heb daar absoluut geen behoefte aan. Wellicht is dit weg te halen door een aanpassing in build.prop.
installeren en runnen. je hebt daarin 2 opties.gruys7 schreef op maandag 14 november 2011 @ 18:46:
[...]
Mooi:) Ik heb hem ook besteld en verwacht hem vrijdag binnen te hebben, kan niet wachten haha!! Maar wat heb je nou precies gedaan met dat CWM? Ik bedoel wat moet je met dat bestandje doen (droid3cwbootstrap.apk)
1: installeren van bootstrap/cwm
2: rebooten naar cwm recovery
cwm: clockworkmod, je hebt hierin opties om roms te flashen/backuppen, cache/dalvik te clearen, wipen.
maar zoals doubleyoupee aanraad is het beter om nu de nieuwe safestrap te gebruiken
==========================
gisteren nog buiten geweest om mijn 3g te testen. de apn-instellingen die op http://www.verboom.net/blog/index_nl.html?single=20110908.0 staan, werken bij mij niet. kreeg maar geen 3g data icoon.
ik heb zelf een apn moeten aanmaken met de instellingen van vodafone zelf. een kleine wijziging is wel nodig, het 'APN type' moet handmatig ingevoerd worden. ipv 'Internet' moet dit 'default' zijn. toen kwam het 3g icoontje tevoorschijn. http://handleidingen.voda...3980&InstructionId=863084
[ Voor 36% gewijzigd door PhoDB op 15-11-2011 09:07 ]
Updaten was bij mij al blijkbaar gedaan.
Root - CWM - CWM_speedup - Debloat ging allemaal goed.
Vodafone internet aanpassing van verboom werkte bij mij niet.
Hiervoor heb ik handmatig de APN moeten toevoegen.
Signaalbars updaten ging ook goed.
Bellen, SMS, WIFI werkt prima, alleen bij sommige nummers pakt hij ipv +31 , +01. dit moet ik misschien nog even fixen in mijn contactlijst.
Ik heb in Nijmegen gemiddeld 3 - 4 Bars en mijn verbinding is maar 1 keer weggevallen maar toen stond ik in de trein.
3G ga ik vandaag even testen, heb hem pas vanochtend aan de praat gekregen.
hmm.. ik heb die optie nooit gekregen. ik sla al mijn nummers altijd op met +316xxxxxxxtimovd schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 10:02:
Bij het configureren kreeg ik de mogelijkheid om landinstellingen van telefoonnummers in te stellen. Ik kan deze optie niet vinden in de settings. Wellicht toch ergens in de build.prop?
================
buildprop aangepast met nieuwe 3g optimalisaties:
# 3G signal tweaks
ro.ril.hsxpa=2
ro.ril.gprsclass=10
ro.ril.hep=1
ro.ril.enable.dtm=1
ro.ril.hsdpa.category=10
ro.ril.enable.a53=1
ro.ril.enable.3g.prefix=1
ro.ril.htcmaskw1.bitmask=4294967295
ro.ril.htcmaskw1=14449
ro.ril.hsupa.category=5
bron: http://blog.dale.id.au/archives/1116
of dit werkt weet ik niet, maar wel vreemd dat nu ineens wel de snelheid hoger zit. voor en na getest op dezelfde locatie. kan iemand dit bevestigen?
voor de mensen die geinteresseerd zijn, mijn build.prop: http://dl.dropbox.com/u/3892542/build.prop
ik raad het niet aan om deze file te kopieren naar je toestel. revlite heeft dit gedaan, waardoor hij in een bootloop terecht kwam. en altijd backuppen voordat je wijzigingen doorvoert!
[ Voor 19% gewijzigd door PhoDB op 15-11-2011 12:24 ]
wellicht met tasker, eenmaal toestel aanstaat, flightmodus aanzetten en na een paar seconden weer uitzet:Revlitez schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:03:
Het is me opgevallen dat na elke reboot dat ik maak, de kans heb dat mijn APN lijst leeg is en daardoor geen 3G kan ontvangen. Door de airplanemode aan / uit te zetten krijg ik hem weer terug. Is er hiervoor een andere oplossing?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=742047
http://forum.xda-develope...read.php?t=740397#7426399
Ik had dit dus ook. Zit inmiddels op 5.7.xxx met de maverick rom en heb er nooit meer last van gehadRevlitez schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 12:03:
Het is me opgevallen dat na elke reboot dat ik maak, de kans heb dat mijn APN lijst leeg is en daardoor geen 3G kan ontvangen. Door de airplanemode aan / uit te zetten krijg ik hem weer terug. Is er hiervoor een andere oplossing?
Nu zag ik dat simyo geen microsimkaarten in omloop heeft. Kunnen er in de droid 3 alleen microsimkaarten of maakt dit niet uit?

Je moet even goed kijken bij Simyo, volgens mij wordt je snelheid teruggeschroefd na 200MB verbruikt te hebben ofzo
[ Voor 20% gewijzigd door CLB op 15-11-2011 16:56 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb simyo, gewoon sim, werkt perfect!gruys7 schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:46:
ik zit momenteel bij ben, maar ben van plan om overstappen te naar simyo. Voor het zelfde geld krijg ik daar namelijk dubbele date (van 500 mb naar 1 gb).
Nu zag ik dat simyo geen microsimkaarten in omloop heeft. Kunnen er in de droid 3 alleen microsimkaarten of maakt dit niet uit?
Okee mooi no problemo dus!!
@ DoubleYourPee1 heb jij hier ervaringen mee?
Dit postte CLB net. Hij geeft aan dat er (misschien) na 200 mb ofzo je mindere snelheden krijgt!CLB schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 16:56:
Hoe kom je in godsnaam bij microsim? Worden gewoon normale simkaarten gebruikt hoor =)
[afbeelding]offtopic:
Je moet even goed kijken bij Simyo, volgens mij wordt je snelheid teruggeschroefd na 200MB verbruikt te hebben ofzo
Weet je hier iets van, want op internet kan ik hier niks over vinden!
http://www.cellunlocker.net
Ziet er wel betrouwbaar uit (staan ook filmpjes van op youtube en veel Facebook likes). Ik vraag me alleen wel af hoe zij dan aan die unlock code komen en waarom je die niet gratis ergens vandaan kan halen. Iemand enig idee?
Mijn toestel is unlocked bij UNLOCKINGONLINE.COM / MOTOROLA-UNLOCKING.COM