Acties:
  • 0Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08-2022
Sinds 2 maanden heb ik de iPad 2 maar ik merk steeds dat ik tegen beperkingen aanloop.

- Geen file browser / finder
- Alle apps hebben gescheiden file space
- Geen (bruikbaar) Bluetooth (kan Bluetooth GPS niet gebruiken)
- Kan geen bestanden uploaden vanuit browsers
- Als je Camera connection kit koopt kun je alleen foto's en filmpjes van USB stick / SD kaart halen
- Geen flash
- Geen ingebouwde GPS
- Kan apps alleen heel omslachtig afsluiten (zit geen kruisje oid bij om af te sluiten)

Nu ben ik benieuwd hoe dat zit met de Galaxy Tab.

- Heeft deze een *echte* GPS (en dan bedoel ik niet zo een waar je GSM dekking voor nodig hebt 'assisted' GPS') ?
- Kan deze met een Bluetooth GPS verbinden ?
- Kan deze met Bluetooth dialup met een telefoon verbinden als 3G modem (heb ik geen extra simkaart nodig) ?
- Kan ik vanuit de ene app in de files van een andere komen en/of is er een 'shared' folder toegankelijk voor alle apps ?
- Heeft deze USB host, zodat ik een USB stick / HD kan aansluiten ?
- Kan ik gewoon met de browser bestenden uploaden ?

[Voor 4% gewijzigd door skatebiker op 06-06-2011 12:39]

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 399679

GPS werkt echt super goed op de 10.1v, ik weet niet zeker of het assisted is of niet.
Ik heb een lock binnen 1-2 seconde in huis, met de galaxy tab 7inch krijg ik totaal geen lock.

Over je bluetooth vragen heb ik geen idee.

Honeycomb heeft gewoon een filesystem waar je bij kan, dus je zou inderdaad met verschillende apps bij de zelfde bestanden kunnen komen. Uploaden is ook geen probleem

USB, er zit geen usb aansluiting op, er zijn geruchten dat er een dock komt met een usb aansluiting. Het besturing systeem ondersteund dit wel.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee