Sinds 2 maanden heb ik de iPad 2 maar ik merk steeds dat ik tegen beperkingen aanloop.
- Geen file browser / finder
- Alle apps hebben gescheiden file space
- Geen (bruikbaar) Bluetooth (kan Bluetooth GPS niet gebruiken)
- Kan geen bestanden uploaden vanuit browsers
- Als je Camera connection kit koopt kun je alleen foto's en filmpjes van USB stick / SD kaart halen
- Geen flash
- Geen ingebouwde GPS
- Kan apps alleen heel omslachtig afsluiten (zit geen kruisje oid bij om af te sluiten)
Nu ben ik benieuwd hoe dat zit met de Galaxy Tab.
- Heeft deze een *echte* GPS (en dan bedoel ik niet zo een waar je GSM dekking voor nodig hebt 'assisted' GPS') ?
- Kan deze met een Bluetooth GPS verbinden ?
- Kan deze met Bluetooth dialup met een telefoon verbinden als 3G modem (heb ik geen extra simkaart nodig) ?
- Kan ik vanuit de ene app in de files van een andere komen en/of is er een 'shared' folder toegankelijk voor alle apps ?
- Heeft deze USB host, zodat ik een USB stick / HD kan aansluiten ?
- Kan ik gewoon met de browser bestenden uploaden ?
- Geen file browser / finder
- Alle apps hebben gescheiden file space
- Geen (bruikbaar) Bluetooth (kan Bluetooth GPS niet gebruiken)
- Kan geen bestanden uploaden vanuit browsers
- Als je Camera connection kit koopt kun je alleen foto's en filmpjes van USB stick / SD kaart halen
- Geen flash
- Geen ingebouwde GPS
- Kan apps alleen heel omslachtig afsluiten (zit geen kruisje oid bij om af te sluiten)
Nu ben ik benieuwd hoe dat zit met de Galaxy Tab.
- Heeft deze een *echte* GPS (en dan bedoel ik niet zo een waar je GSM dekking voor nodig hebt 'assisted' GPS') ?
- Kan deze met een Bluetooth GPS verbinden ?
- Kan deze met Bluetooth dialup met een telefoon verbinden als 3G modem (heb ik geen extra simkaart nodig) ?
- Kan ik vanuit de ene app in de files van een andere komen en/of is er een 'shared' folder toegankelijk voor alle apps ?
- Heeft deze USB host, zodat ik een USB stick / HD kan aansluiten ?
- Kan ik gewoon met de browser bestenden uploaden ?
[Voor 4% gewijzigd door skatebiker op 06-06-2011 12:39]