Toon posts:

[V&A]Preview modus

Pagina: 1
Acties:
  • 397 views

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-05 12:25
Ik heb i.v.m. wat uitzoekwerk mijn add een paar dagen in preview modus laten staan, maar wanneer ik hem daar vanaf haal staat hij dus ergens helemaal onderaan...

Zou het niet handiger zijn als de sortering niet gedaan wordt op aanmaak datum, maar op datum van daadwerkelijke plaatsing?

Ik maak graag wat werk van mijn adds, dus kan zijn dat ze een tijdje in preview blijven staan. Om nou elke add 2x te moeten maken, omdat hij anders ergens 5 pagina's verder staat is een beetje zonde :)

• Capa
Iets van een reactie zou wel fijn zijn :Z

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Floppus

Customer Experience matters

Het probleem is dat mensen vervolgens gaan lopen wisselen tussen preview en live om hun advertentie steeds te kicken.

Je zou je inventarisatie in je kladblok kunnen doen. Het is ook niet dat er eerder om gevraagd is, dus het lijkt niet dat er erg veel mensen op deze manier werken :)

Dat er een reactie had moeten komen, daar heb je gelijk in. :Z -smilies mag je echter bij je houden, er kan een keer wat doorheen glippen. Iets met in het achterhoofd houden dat je het hebt over een gratis dienst en dat we hier met vrijwilligers werken.

[Voor 31% gewijzigd door Floppus op 13-06-2011 22:59]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:47
Floppus schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:57:
Het probleem is dat mensen vervolgens gaan lopen wisselen tussen preview en live om hun advertentie steeds te kicken.
Dat lijkt me weer simpel op te lossen door te sorteren op datum van de eerste daadwerkelijke plaatsing?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:34

Floppus

Customer Experience matters

Ja, klinkt simpel, maar hoeft dat niet te zijn ;)

Lijkt me dat je dan nog een status of datum moet gaan bijhouden, wat een databaseveld betekent. Da's wat anders dan even een sortering aanpassen. Maar goed, misschien is het niet veel werk, maar de andere vraag is: hoeveel toegevoegde waarde heeft het? Devtijd is niet ruim beschikbaar namelijk.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:56
Feature request = Lieve Devvers. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:50

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Capa
Klinkt niet alleen als, tis 'm ook. Was dus al bekend :)
Floppus schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:57:

Je zou je inventarisatie in je kladblok kunnen doen. Het is ook niet dat er eerder om gevraagd is, dus het lijkt niet dat er erg veel mensen op deze manier werken :)

Dat er een reactie had moeten komen, daar heb je gelijk in. :Z -smilies mag je echter bij je houden, er kan een keer wat doorheen glippen. Iets met in het achterhoofd houden dat je het hebt over een gratis dienst en dat we hier met vrijwilligers werken.
Soz voor de :Z, was niet zo bedoeld.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:24

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik sluit me aan bij TS. Gisteren heb ik de teksten voor een paar advertenties rustig geschreven en vandaag heb ik foto's gemaakt. In feite word ik nu 'bestraft' (een paar advertenties staan alweer op de tweede pagina) omdat ik rustig de tijd neem om een nette advertentie te maken, in plaats van in één keer wat neerknallen. Hopelijk willen jullie het verzoek (nogmaals) in overweging nemen.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee