Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[V&A]Preview modus

Pagina: 1
Acties:

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-11 11:30
Ik heb i.v.m. wat uitzoekwerk mijn add een paar dagen in preview modus laten staan, maar wanneer ik hem daar vanaf haal staat hij dus ergens helemaal onderaan...

Zou het niet handiger zijn als de sortering niet gedaan wordt op aanmaak datum, maar op datum van daadwerkelijke plaatsing?

Ik maak graag wat werk van mijn adds, dus kan zijn dat ze een tijdje in preview blijven staan. Om nou elke add 2x te moeten maken, omdat hij anders ergens 5 pagina's verder staat is een beetje zonde :)

• Capa
Iets van een reactie zou wel fijn zijn :Z

Verwijderd

Het probleem is dat mensen vervolgens gaan lopen wisselen tussen preview en live om hun advertentie steeds te kicken.

Je zou je inventarisatie in je kladblok kunnen doen. Het is ook niet dat er eerder om gevraagd is, dus het lijkt niet dat er erg veel mensen op deze manier werken :)

Dat er een reactie had moeten komen, daar heb je gelijk in. :Z -smilies mag je echter bij je houden, er kan een keer wat doorheen glippen. Iets met in het achterhoofd houden dat je het hebt over een gratis dienst en dat we hier met vrijwilligers werken.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2011 22:59 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:03
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:57:
Het probleem is dat mensen vervolgens gaan lopen wisselen tussen preview en live om hun advertentie steeds te kicken.
Dat lijkt me weer simpel op te lossen door te sorteren op datum van de eerste daadwerkelijke plaatsing?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Ja, klinkt simpel, maar hoeft dat niet te zijn ;)

Lijkt me dat je dan nog een status of datum moet gaan bijhouden, wat een databaseveld betekent. Da's wat anders dan even een sortering aanpassen. Maar goed, misschien is het niet veel werk, maar de andere vraag is: hoeveel toegevoegde waarde heeft het? Devtijd is niet ruim beschikbaar namelijk.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:50
Feature request = Lieve Devvers. :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:49

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• Capa
Klinkt niet alleen als, tis 'm ook. Was dus al bekend :)
Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 22:57:

Je zou je inventarisatie in je kladblok kunnen doen. Het is ook niet dat er eerder om gevraagd is, dus het lijkt niet dat er erg veel mensen op deze manier werken :)

Dat er een reactie had moeten komen, daar heb je gelijk in. :Z -smilies mag je echter bij je houden, er kan een keer wat doorheen glippen. Iets met in het achterhoofd houden dat je het hebt over een gratis dienst en dat we hier met vrijwilligers werken.
Soz voor de :Z, was niet zo bedoeld.

• Ulster Seedling
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:31

Ulster Seedling

“Middelgrote appel”

Ik sluit me aan bij TS. Gisteren heb ik de teksten voor een paar advertenties rustig geschreven en vandaag heb ik foto's gemaakt. In feite word ik nu 'bestraft' (een paar advertenties staan alweer op de tweede pagina) omdat ik rustig de tijd neem om een nette advertentie te maken, in plaats van in één keer wat neerknallen. Hopelijk willen jullie het verzoek (nogmaals) in overweging nemen.

“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.

Pagina: 1