tav Rick Jansen mbt firewall actie

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Rick ik vind het prima als je me wilt bannen van je sjetdoosje, en daarbij zelfs de firewall uit je trukendoos trekt om dat te bewerkstelligen, maar het schijnt dat je nog niet zo bekend bent in de wondere wereld van de firewall.

je hebt me nu volledig gefirewalled van athena.tweakers.net, waardoor ik ook niet meer in staat ben om fatsoenlijk plaatjes bij nieuwsberichten te krijgen.

Dus tenzij het je plan is om weer een oude vaste bezoeker weg te werken, zou ik graag willen dat je je firewall ruleset even herziet. En maak je geen zorgen, in dat chat channel zal ik m'n tijd niet meer verdoen.

Uit deze hele kwestie blijkt overigens wel weer de enorme professionaliteit die tweakers.net uitstraalt, met een sysadmin die persoonlijke vetes (die totaal op niks gebaseerd zijn, wat deed ik nou in godesnaam verkeerd?) zijn functioneren laat beinvloeden.

Toch leuk , gefirewalled worden als dank voor het helpen met het FreeBSD locale "probleem", iets wat jij niet voor elkaar kreeg volgens diverse personen in de t.net crew, en waarvoor je de oplossing zomaar in je schoot geworpen kreeg door ondergetekende.

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 19:21 schreef Hans het volgende:...door ondergetekende.
door I fart on your grave! :P
(bemoei me absoluut niet met de discussie maar dat had je vast wel door :))

• Hans
  • Niet online
hehe, naja, links boven het plaatje getekende dan :P

• Arshia
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-07-2025
Op zondag 18 maart 2001 19:21 schreef Hans het volgende:
Rick ik vind het prima als je me wilt bannen van je sjetdoosje, en daarbij zelfs de firewall uit je trukendoos trekt om dat te bewerkstelligen, maar het schijnt dat je nog niet zo bekend bent in de wondere wereld van de firewall.

je hebt me nu volledig gefirewalled van athena.tweakers.net, waardoor ik ook niet meer in staat ben om fatsoenlijk plaatjes bij nieuwsberichten te krijgen.

Dus tenzij het je plan is om weer een oude vaste bezoeker weg te werken, zou ik graag willen dat je je firewall ruleset even herziet. En maak je geen zorgen, in dat chat channel zal ik m'n tijd niet meer verdoen.

Uit deze hele kwestie blijkt overigens wel weer de enorme professionaliteit die tweakers.net uitstraalt, met een sysadmin die persoonlijke vetes (die totaal op niks gebaseerd zijn, wat deed ik nou in godesnaam verkeerd?) zijn functioneren laat beinvloeden.

Toch leuk , gefirewalled worden als dank voor het helpen met het FreeBSD locale "probleem", iets wat jij niet voor elkaar kreeg volgens diverse personen in de t.net crew, en waarvoor je de oplossing zomaar in je schoot geworpen kreeg door ondergetekende.
dat jij geholpen hebt met weet ik veel wat, wilt nog niet zeggen dat je je niet moet / hoeft te gedragen.
Rick probeerde iets uit te leggen. Het is ok als je het daar niet mee eens bent, maar ga dan niet meteen schelden of beledigen. Dats gewoon laag :(

En niet zeggen dat ik niet weet waar ik het over heb, want ik zat er zelf bij.

\o/

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Disclaimer: Ik ga me er voor de rest NIET mee bemoeien :).

Maar uh voor 'tav-topics' is er mail/icq.

• Onno
  • Niet online
Zeg trutje, Rick kan zichzelf prima verdedigen hoor, daar heeft hij jou niet voor nodig.
Dats gewoon laag :(
Oh, en zomaar een IP ban instellen niet bedoel je?

• Arshia
Op zondag 18 maart 2001 20:20 schreef IceStorm het volgende:
Disclaimer: Ik ga me er voor de rest NIET mee bemoeien :).

Maar uh voor 'tav-topics' is er mail/icq.
i agree :)

\o/

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 20:20 schreef Onno het volgende:
Zeg trutje, Rick kan zichzelf prima verdedigen hoor, daar heeft hij jou niet voor nodig.
Vind je dat taalgebruik gepast? :?

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dat niet... maar hij heeft wel gelijk imho.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• Arshia
[..]

Oh, en zomaar een IP ban instellen niet bedoel je?
kzal maar nie ingaan op het schelden, i'm not like that *D

\o/

• Arshia
Op zondag 18 maart 2001 20:23 schreef Jotti het volgende:
Dat niet... maar hij heeft wel gelijk imho.
eigenlijk was dit iets wat op irc is gebeurd en waar je dus zelf bij had moeten zitten. En waar hij niet een hele topic voor hoefde te openen op GoT, maar dus gewoon netjes een meeltje had kunnen tikken. That's my opinion. Maar aangezien ik een trutje schijn te zijn volgens sommigen zal ik m'n mond maar houden hierover en verder gaan met dingen die mijn soort hoort te doen :P

\o/

• Hans
  • Niet online
Ik heb hem niet uitgescholden, dat is grote onzin. Ik heb logs to prove it, kijk hier maar eens:

http://goudveil.leidenuniv.nl/irclog.txt

edit:

voor de duidelijkheid, ik ben DaZe

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Maare... als je niet ingaat op het schelden (wat ik wel kan begrijpen), waar ga je dan wel op in? Met andere woorden: wat is hier je bijdrage? Dat je je vriendje te hulp schiet is werkelijk bewonderenswaardig (dat zouden meer mensen moeten doen), maar bijzonder veel toevoegen aan het topic doet het op deze manier niet.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

• mythor
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-01 09:07

mythor

Held in opleiding

Op zondag 18 maart 2001 20:20 schreef Arshia het volgende:

[..]

i agree :)
Bah, waarom ga je er dan toch mee bemoeien. |:(

What you say?!

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zondag 18 maart 2001 19:21 schreef Hans het volgende:

Op dat moment was het wel nodig. Schijnbaar vind je het niet duidelijk genoeg als je gebanned wordt van een channel. Als je dan een stuk of 10 keer rejoined vanaf een andere host, ja dan kun je IPbans wel verwachten.

Fijn dat je eindelijk inziet dat je daar niet meer gewenst bent.
A) Let op je taalgebruik. M'n vriendin heeft een naam, gebruik die. Zo'n denigrerende toon is nergens voor nodig.
B) Inderdaad kan ik mezelf best verdedigen, maar dat is geen reden voor haar om haar "getuigenis" niet te geven.

Verwijderd

hehe, inderdaad best zielig... meteen gaan firewallen...

the word 'scriptkiddy' comes to mind.

• Arshia
Op zondag 18 maart 2001 20:28 schreef mythor het volgende:

[..]

Bah, waarom ga je er dan toch mee bemoeien. |:(
ik gaf mijn mening
ik werd uitgescholden voor trutje... liev he? O+

\o/

• RvdH
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Op zondag 18 maart 2001 20:27 schreef Hans het volgende:
Ik heb hem niet uitgescholden, dat is grote onzin. Ik heb logs to prove it, kijk hier maar eens:

http://goudveil.leidenuniv.nl/irclog.txt

edit:

voor de duidelijkheid, ik ben DaZe
Wees dan ook zo'n bikkel om de log te pasten van de private scheldkannonades die je aan me richtte? Net als het niet begrijpen van een ban en dus maar ff 10 x rejoinen? Daarvoor zou je op _elk_ irchannel gebanned zijn.

Voor verdere discussies voor dit onderwerp bestaat <a href="mailto: Rick@Tweakers.net">email</a>.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.