Toon posts:

Dlink Dir 655 portable

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaisor
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-03-2021
Ik heb iets in mijn gedachten en vraag mij af of iemand weet of dit goed gaat met een draadloze router.

Ik zou dus een Dlink dir 655 willen aansluiten op een batterij, en deze in een rugzak mee dragen.
Ik zou dan op de dlink een toestel willen aansluiten en via shareport verbinding laten maken met een computer.
Het plan is dus, met de rugzak rondwandelen in een tent van 30*28m en een constante verbinding te behouden met de pc.

Weet iemand of die verbinding dan wegvalt of de verbinding zeer gevoelig word wanneer men met de router verplaatst.

Het is dus het omgekeerde van in de wereld. Hier verplaatst de router en de laptop blijft staan.

Bij voorbaat dank,

Gijsen Pieter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:07
Even puur ter interesse en inbeelding, waarom zou je in een grote tent met een router op je rug willen rond lopen? Wat heb je eraan om in constante verbinding te zijn met je PC als je alleen een router in je rugzak hebt?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-06 18:21
Of je nou de router of de PC verplaatst maakt niet uit. Beiden moeten zowel ontvangen als zenden en rondlopen met een laptop gaat ook goed. Echter is mij niet helemaal duidelijk wat je nu precies van plan bent. Wat bedoel je met toetstel en wat wil je doen met die Shareport. Dat ding heeft namelijk maar beperkte functionaliteit en voor zover ik weet beperkt zich dat tot het aansluiten van opslag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Moet op zich werken zolang de accu het trekt, maar wat wil je in vredesnaam gaan doen! :D

Is er geen makkelijker oplossing, zoals het apparaat wat je wil verbinden via bluetooth of een usb-wifi-adapter (met ad-hoc-netwerk met je laptop) te verbinden?

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gaisor
Verwijderd

[Voor 99% gewijzigd door Gaisor op 15-07-2011 16:10]

• Gaisor
Het werkt naarbehoren!

Batterij van 17Ah, en wanneer ik foto's verzend verbruikt het ongeveer 40mA dus ruimschoots voldoende voor een avond .
Greets Gijsen

[Voor 56% gewijzigd door Gaisor op 15-07-2011 16:11]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Epic! :D

https://oneerlijkewoz.nl
I have these thoughts / so often I ought / to replace that slot / with what I once bought / 'cause somebody stole my car radio / and now I just sit in silence

• Gaisor
Ik verlies 0.1 volt per uur.. Nu nog een 3G stickske en we hebben draadloos internet waar we wille:p
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee