Toon posts:

Hoe heet dit connector, i.v.m. vervanging

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 31-05 04:52
Hallo,

Ik moet een connectortje vervangen, alleen weet ik de exacte naam van dit connectortje niet want ik moet namelijk een nieuwe bestellen.
Ik heb al rond gezocht op Google.

Foto's van wat ik bedoel: http://imageshack.us/g/155/dsc00842tm.jpg/

Weten jullie hoe dit connectortje heet en nog beter zou zijn, waar ik zo ééntje kan aanschaffen laat het dan weten.

Bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Molex maakt die dingen, zitten ook op moederborden.

Ik ben verslaafd aan koken. Volg me op https://www.kookjunk.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drucchi
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:09
Het lijkt me gewoon een 4-pin PEG connectortje zoek eens op elektronica onderdelen sites.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSP123
Drucchi schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:06:
Het lijkt me gewoon een 4-pin PEG connectortje zoek eens op elektronica onderdelen sites.
Maar waar zijn ze los te koop??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drucchi
hier bijvoorbeeld
eigenlijk voor een PC, maar de connector ziet er precies hetzelfde uit.

misschien een PSU-mod ding, maar dan heb je dus een fancy kleurtje, en moet je de kabels er opnieuw insteken.

[Voor 14% gewijzigd door Drucchi op 05-06-2011 19:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20-05 16:37

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

misschien freezinghardware?

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drucchi
inderdaad
maar dan moeten wel je kabels intact zijn, plus dat het een PITA is om die kabels eruit te krijgen zonder tooltje (à 15 euro)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSP123
Kijk, zo'n los connectortje was ik naar opzoek.
De kabeltjes probeer ik eruit te krijgen, hoogstwaarschijnlijk lukt dat niet omdat ze met weerhaakjes vast zitten.
Dan knip ik ze gewoon af en maak ik er zelf weer drie pennetjes aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Drucchi
Nou daarom denk ik dat je beter af bent met een verlengkabeltje, omdat je dan alleen de stekkertjes eraf moet knippen en dan de draadjes aan elkaar kan solderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSP123
Drucchi schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:40:
Nou daarom denk ik dat je beter af bent met een verlengkabeltje, omdat je dan alleen de stekkertjes eraf moet knippen en dan de draadjes aan elkaar kan solderen.
Werkt dat solderen, en verbinden dan ook met deze kabbeltjes??
http://imageshack.us/photo/my-images/121/dsc00847n.jpg/

Het is namelijk niet voor een computer, maar om mijn toerenteller van mijn crossmotor weer aan de praat te krijgen.
Daar is namelijk ook de connector van de foto van.
Zijn voltages gelijk??

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bloodhoundje
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05 23:29
PSP123 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:36:
Kijk, zo'n los connectortje was ik naar opzoek.
De kabeltjes probeer ik eruit te krijgen, hoogstwaarschijnlijk lukt dat niet omdat ze met weerhaakjes vast zitten.
Dan knip ik ze gewoon af en maak ik er zelf weer drie pennetjes aan.
Zijn makkelijk lost te krijgen, ik druk ze altijd in met een klein schroeven draaiertje dan heb je het er zo uit, bij gebrek aan een schroeven draaien probeer een naald :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:31
ik denk dat je er zo een zoekt:
http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=452947

let op, de binnenwerken moet je er apart bij kopen. die zitten er niet bij (staan wel op de molex pagina)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PSP123
timberleek schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:44:
ik denk dat je er zo een zoekt:
http://www.okaphone.com/artikel.asp?id=452947

let op, de binnenwerken moet je er apart bij kopen. die zitten er niet bij (staan wel op de molex pagina)
Dit is met 6 aansluitpunten, ik ben opzoek naar 4. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:31
nee hoor:
"Female 4 polig"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-05 15:30

mux

99% efficient!

Staat bekend onder de merknamen:

Molex Micro-Fit Jr.
Würth Elektronik WR-MPC4

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee