Toon posts:

Internet ipad 2

Pagina: 1
Acties:
  • 477 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 409214
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hallo
Ik ben een jongen van dertien die geen verstanr heeft van de ipad...
Ik heb een ipad gewonnen en wil er graag overal internet op.
Ik heb thuis al gewoon internet.
Maar ik wil ook mobiel internet voor opmvakantie etc.

Ipad2 wifi GEEN 3g
16 gb :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-06 20:25
soms is een klein voor onderzoek wel handig

3G is mobiel internet, dit kan dus niet op jou ipad.

Jij kunt alleen op internet waar wifi is (je dient dan het wachtwoord ook te weten)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:25
Kan niet, je moet 3G hebben om overal te kunnen internetten met mobiel internet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:35
Zonder 3G kan je geen mobiel internet op je iPad gebruiken ;)
Tenzij je een apparaat heeft die wel mobiel internet heeft (telefoon of laptop..) en die zijn internetverbinding kan delen, dan kan het wel..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Redblader
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20:25
Haazzz schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:44:
Zonder 3G kan je geen mobiel internet op je iPad gebruiken ;)
Tenzij je een apparaat heeft die wel mobiel internet heeft (telefoon of laptop..) en die zijn internetverbinding kan delen, dan kan het wel..
Ik vraag me alleen af waar de TS op vakantie gaat want dit moet je in het buitenland niet proberen, dan zal je een gigantische rekening krijgen :X

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TZC-T1-FX
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34
Voor de rest lijkt het me niet verstandig om via 3G mobiel te internetten als je op vakantie gaat. Als je in Nederland blijft oke, maar als je gaat internetten via 3G in een ander land kan je dat beter je ouders niet aan doen... :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:35
Redblader schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:45:
[...]

Ik vraag me alleen af waar de TS op vakantie gaat want dit moet je in het buitenland niet proberen, dan zal je een gigantische rekening krijgen :X
Dat is zeker waar, maargoed hij vraag het niet alleen voor vakantie, maar voor 'vakantie etc.' :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 409214
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Oowh
Jammer
Noujah dan koop ik wel een goedkope mobiel voor internet op vakantie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Beste Lol299999,

in je vorige topics heb ik je al gewezen op het algemeen beleid van GoT met betrekking op nieuwe topics. Een topic openen voor elk vraagje dat je hebt is niet de bedoeling. Als iedereen dat zou doen, zou GoT een ongelofelijke bende worden waarop uiteindelijk niets meer te vinden is. Dat schiet niet op, en daarom hebben we dus een aantal regels. Ik wil je daarom nogmaals dringend verzoeken om Het algemeen beleid #topicplaatsen goed door te lezen, voor je een nieuw topic opent.

Dit topic gaat dicht.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee