Toon posts:

Severance Blade of Darkness 2e vraag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo kan iemand me hier uitleggen wat de journalnogwat (F1) voorstelt. begrijpt er niks van. en die boven rechts attack truukjes lukken ook niet. ik snap dr echt geen ene f*ck van.
enne is het normaal dat soms de esc- knop en de F1 knop het niet meer doen (zodat je niet meer kan saven ofzo)
laatste vraag: wat wordt er bedoelt met de resistance van een zwaard. heeft dat invloed op je kracht ofzo.?

bedankt

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Voortaan even je andere topic omhoog halen aub ;).. Dat scheelt.

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je? ik snap je niet

Verwijderd

Topicstarter
please help someone

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-02 18:55

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zondag 18 maart 2001 20:40 schreef tolga het volgende:
wat bedoel je? ik snap je niet
Wat ik bedoel is dat dit eigenlijk een overbodig topic is omdat je al een topic had met BoD vragen :).. Dus het was 'beter' geweest als je in dat topic ook gewoon je 2e vraag had gezet :)

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
kan iemand me hier uitleggen wat de journalnogwat (F1) voorstelt
Ja. :)
is het normaal dat soms de esc- knop en de F1 knop het niet meer doen (zodat je niet meer kan saven ofzo)
Nee. :)
: wat wordt er bedoelt met de resistance van een zwaard. heeft dat invloed op je kracht ofzo.?
Omdat de Barbarian geen schild kan dragen (hij heeft beide handen nodig voor om het zwaard te tillen) moet hij blokken met zijn zwaard ipv een schild. Dat doe je dus gewoon met de 'guard' button (default: control). Elke slag die je blokt kost je zwaard een beetje resistance. Heeft je zwaard geen resistance meer dan breekt ie en moet je op zoek naar een nieuwe.

Lees de rest maar na in je handleiding >:)

Great minds think in parallel gutters.

Verwijderd

Topicstarter
leg dan uit wat dat journalnogwat (F1) is. handleiding is opgevroten door mijn hond. Stoute hond! maar wil iemand me dan nu ff helpen. die tactieks lukken ook niet dus wat op dat ding styaat

Verwijderd

In je journal staan special moves, daar dient het voor.

Om een special move uittevoeren moet je eerst het benodigde level zijn (staat rechtsonder l.x en dan is x je level wat je min moet zijn).

Om een special move uit te voeren moet je de keys SNEL achterelkaar in drukken en of tegelijk.

Voorbeeld
Als er bijv staat "Attack" + "up""down"
Dan druk je eerst attack in, laat je attack los en dan druk je tegelijk op je up en down toets. En het moet ook nog eens snel achterelkaar !

Oefen er maar mee en het zal wel lukken...

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 16:52

Bloodclot

Jawier!

sommige moves zijn makkelijk te doen. maar sommige echt moeilijk te gebruiken tijdens een gevecht. tis net zoiets als mortal kombat moves.....

Door die moves krijgt je slag iets van 300% meer power.... maar het kost ook kracht. als je het 2 keer snel achter elkaar doet, ben je snel buiten adem.

Verwijderd

Topicstarter
hee jongens echt bedankt. hier heb ik echt wat van geleerd!!!! *D

Verwijderd

Topicstarter
wat betekent eigenlijk zon pijl naar boven met daaronder paar strepen. thankz

(ps die moves lukken mij niet :'()

Verwijderd

Die pijl is dat je moet jumpen.
Die moves waar je jump moet gebruiken, moet je eerst dodgen (jump + links/rechts) en dan op attack.

Probeer eerst de gemakkelijkere moves zoals de backswing (tegelijkertijd links, naar beneden en naar rechts indrukken).
Ga dan naar de moeilijkere.
Als je een gekleurde swingtrail ziet is je move gelukt en vergeet niet dat je je keys snel achter elkaar moet doen.

En als je move eerst met attack begint dan zul je ook eerst zien dat je die attack doet voor je de special move doet. Maar je moet dus terwijl die attack bezig is al de rest van je toetsencombinatie indrukken.

Zo beter kan ik het echt niet uitleggen, gewoon veel oefenen, zo moeilijk is het echt niet.
Pagina: 1