Vandaag heb ik maar eens een PC uit de kast getrokken die ik al een tijdje had, maar nog niet had getest. Even HDD van 40 Gb ingebouwd en toen Ubuntu 10.10 live cd erin gestopt, die liep vast. Hierna heb ik een Windows XP schijf geprobeerd, eerst liep de installatie vast op 9% van het kopieren, en bij een 2e poging bij het aanmaken van de lijst van te kopieren bestanden. Omdat het al een wat oudere hardeschijf was dacht ik dan zal die het wel zijn, alhoewel een Live CD hoort dan ook niet te blijven hangen, na nog eens goed gekeken te hebben ontdekte ik dit:
Een soort geel/bruine (harde) troep op de elcos en ze staan bol (dus lekken?) op die ene zwarte helemaal links na. Ik neem aan dat dit betekend dat het moederbord zijn beste tijd gehad heeft, of wijst het feit dat die nog iets doet erop dat een ander onderdeel de oorzaak is?
Een soort geel/bruine (harde) troep op de elcos en ze staan bol (dus lekken?) op die ene zwarte helemaal links na. Ik neem aan dat dit betekend dat het moederbord zijn beste tijd gehad heeft, of wijst het feit dat die nog iets doet erop dat een ander onderdeel de oorzaak is?