Toon posts:

Dell Inspiron laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan het volgende te kopen:

Dell inspiron 700 GT

Standard Features: Notebook Chassis
14,1" TFT XGA Kleurenscherm (1024*768)
Intel® 440BX AGP chipset
8MB ATi 2xAGP Rage Mobility 128 3D videokaart
Geïntegreerde 16 bit 3D geluidskaart
IR port voor draadloze data-overdracht
Touchpad & pointing stick
AC Adapter
Smart Lithion Ion Batterij
Processor: Intel® Pentium® III processor 700/256kB cache
Systeem kleur: Midnight Grey (standaard kleur)
Keyboard: QWERTY/US
Geheugen: 128 MB SDRAM (1x128MB)
Harde Schijf: 10GB UltraDMA/33 Hard Disk
Floppy drive: 3.5" 1.44MB floppy drive
Multi Bay mogelijkheden: 8x DVD ROM (+ SW MPEG II en S-video out aansluiting)
Interne Netwerkkaart & Modem: Internal Combo 10/100 NIC & 56K Modem (+ NLG FL 110.00)
Operating System: Windows 2000 Pro (UK) (+ NLG FL 295.00)
Software: Microsoft Works Suite 2000 (UK)
Service: 1 jaar European Collect and Return

Is dit iets? of is dit een afrader...
Ik heb zoiets, ik wil dat ook wel eerst eens zien voordat ik zoiets koop. weet iemand OF je dit kunt bewonderen in 1 of andere winkel?

waar in nederland kan me geen reet schelen.

alvast bedankt.

gtrz

Verwijderd

Topicstarter
ik ben dan met name geinstereseerd in de degelijkheid van het apparaat en stabiliteit

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif edit

Daar kun je je bericht mee aanpassen :)

Staat op de Dell site geen info? Op zich is dit wel een lekkere laptop en zo er veel valt er niet te zien aan een laptop denk ik, neem maar van mij aan dat Dell goede producten aflevert.

Verwijderd

Kheb ook een dell
Maar met 15inch beeld ik zou als ik jou was een iets mindere processor kopen en een groter beeld scherm(als je dezelfde prijs wil houden ..heb ik gedaan iig.
Verder is het compleet ;)
pc prive rox:)

Verwijderd

Dell levert alleen on-line, dus ergens bekijken zit er niet in. Volgens mij heeft Dell wel een "policy" van binnen 14 dagen retour, geen vragen, geld terug. Soort probeer periode. Zie ik zo snel niet op site, spreek dat goed af bij je evt bestelling en zorg dat dat zwart op wit staat.

Verder zeg je er niet bij wat je ermee wilt gaan doen (af en toe OF vaak reizen; naast je pc OF ipv je pc; met monitor, toestenbord&muis of zonder) en hoe zwaar die is. Van die factoren hangt af hoe geschikt die is. Wil je hem regelmatig met monitor, toetsenbord & muis gebruiken neem dan een dockingstation erbij. Reis je zeer vaak, met meer dan je compu, neem dan de allerlichste en dockinstation voor het echte werk.

(heb zelf Dell latitude CPi PII400mhz; 256mb; 20gb, 14" van me werk (1 jaar oud); is niet de lichtste, maar sleep hem dagelijks heen en weer (met goede tas; echte Dell tas :r niet kopen als je hem zelf moet betalen). Op m'n werk dockingstation. )