Heb deze Sony Handycam DCR-SX45 aangeschaft, op zich ben ik er tevreden mee, alleen heb ik last van spiegelbeelden op het LCD scherm, zijn daar oplossingen voor ?
Hoi bouwens, welkom op GoT 
De informatie die je geeft is nogal beperkt. Wat bedoel je precies met "spiegelbeelden", dat het scherm spiegelt en daardoor niet goed zichtbaar is of iets anders? Heb je verder al gezocht naar mogelijke oplossingen voor jouw probleem?
Ik verplaats het topic overigens naar Foto & Video Hardware, dat is het topic over hardware

De informatie die je geeft is nogal beperkt. Wat bedoel je precies met "spiegelbeelden", dat het scherm spiegelt en daardoor niet goed zichtbaar is of iets anders? Heb je verder al gezocht naar mogelijke oplossingen voor jouw probleem?
Ik verplaats het topic overigens naar Foto & Video Hardware, dat is het topic over hardware

Sony A6500 || Sigma 8-16 f/4.5-5.6 || Sony 16-70 f/4 OSS || CZ 24 f/1.8 || CZ 55 f/1.8 || Sony 55-210 f/4.5-6.3 OSS
Met spiegelbeeld bedoel ik het volgende : als ik het lcd scherm open klap om met opnemen te beginnen, krijg ik op het schermpje mijzelf en de achtergrond te zien, alsof ik voor de spiegel sta, wel niet zo helder als een echte spiegel, maar wel hinderlijk.
Door wat met het scherm te draaien wordt het wel wat minder, maar ik blijf het irritant vinden.
Ik heb op internet gegoocheld en heb een mailtje naar Sony nl. verstuurd, maar dat zal wel even duren voor ik daar antwoordt op krijg.
In de gebruiksaanwijzing staat ook niets.
Door wat met het scherm te draaien wordt het wel wat minder, maar ik blijf het irritant vinden.
Ik heb op internet gegoocheld en heb een mailtje naar Sony nl. verstuurd, maar dat zal wel even duren voor ik daar antwoordt op krijg.
Dat spiegelbeeld heb je in bijna ieder beeldscherm en dit is geen productiefout. Kijk maar eens in het donker op je LCD-schermpje, dan zul je geen weerspiegeling zien. De enige oplossing lijkt me op de helderheid van je scherm te verhogen.bouwens schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:33:
Met spiegelbeeld bedoel ik het volgende : als ik het lcd scherm open klap om met opnemen te beginnen, krijg ik op het schermpje mijzelf en de achtergrond te zien, alsof ik voor de spiegel sta, wel niet zo helder als een echte spiegel, maar wel hinderlijk.
Mocht je je echt eraan ergeren zijn er eventueel ook 'matte' screenprotectors op de markt beschikbaar die enige spiegeling tegen gaan. Ik weet niet of ze voor dit model beschikbaar zijn, maar je zou als alternatief een grotere screenprotector kunnen kopen en die bij kunnen snijden/knippen voor de sony handycam.
Bedankt voor de antwoorden, ga het eens goed bekijken, over de opnamen ben ik wel zeer tevreden.
Zijn er ook handycams die standaard wel een mat lcd scherm hebben ?
Pagina: 1