Toon posts:

[iTunes] Registratie problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazurr
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09-2020
Tijdens het aanmaken van een iTunes account krijg ik bij het uitkiezen van een betaalmiddel steeds een foutmelding als ik ClickandBuy wil koppelen met iTunes.

Als ik de optie kies wordt ik naar de site van CnB verwezen, voer ik daar mijn gegevens in dan zou ik kennelijk weer worden doorverwezen naar iTunes maar die geeft een foutmelding en de trant van:

Ik heb geprobeerd te wisselen tussen IE, Firefox en Chrome, ook heb ik iTunes eens gekilled, verwijderd, gereboot en opnieuw geinstalleerd, allemaal zonder success.

Overigens werk ik met Windows 7 64-bit.

Pessimism is the foundation of survival

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 12:36

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Heb je al een mailtje gestuurd naar de iTunes support van Apple? Ik heb zelf ook een keer een dergelijke foutmelding gehad en hun hadden destijds alles voor me geregelt.

http://www.apple.com/nl/support/itunes/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazurr
Nickalicious schreef op zondag 05 juni 2011 @ 13:10:
Heb je al een mailtje gestuurd naar de iTunes support van Apple? Ik heb zelf ook een keer een dergelijke foutmelding gehad en hun hadden destijds alles voor me geregelt.

http://www.apple.com/nl/support/itunes/
Heb ik reeds mee gesproken, hun blijven erbij dat ik dan beter af ben met een ander betaalmiddel, het probleem is dat ik geen creditcard heb (zo rijk ben ik ook weer niet),

Heeft iemand dit probleem eerder ervaren en op weten te lossen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OkselFris
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04 21:29

OkselFris

Rabarber, Rabarber, Rabarber

Hazurr schreef op zondag 05 juni 2011 @ 21:10:
[...]

Heb ik reeds mee gesproken, hun blijven erbij dat ik dan beter af ben met een ander betaalmiddel, het probleem is dat ik geen creditcard heb (zo rijk ben ik ook weer niet),

Heeft iemand dit probleem eerder ervaren en op weten te lossen?
Dat is natuurlijk flauwekul en moet je niet accepteren. Als ze het aanbieden moet het ook werken.
Anders kan je hen beter vragen om die optie te verwijderen. ;)

To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazurr
Na een stuk of zeven mails heen en terug merk ik dat de support woordvoerder alleen maar de knowledgebase kan napapegaaien, is er ook ergens anders waar ik terecht kan komen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:28
Je kunt ook gewoon zo'n tegoedkaart kopen en die gebruiken, dat werkt gegarandeerd.
Je kunt ook proberen een account te maken zonder betaalmiddel en dan proberen je ClickandBuy account later te koppelen, wellicht werkt dat? Hoe je een account kunt aanmaken zonder een betaalmiddel door te geven vind je hier

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ExNomenDei
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-06 09:04
Een credit card kost een tientje per jaar of zo. Ik ben student en heb er ook eentje. Dat dat alleen voor rijke personen is, is onzin.

Hier trouwens een waarschuwing TEGEN clickandbuy. Die gasten zijn nogal genieperig: als je de rekening niet kan betalen (je staat even rood) mag je exorbitante kosten betalen, en ze zijn nauwelijks contacteerbaar. Nadat er op mijn naam 100 euro aan iTunes gift cards waren gekocht, duurde het voor de bank en voor Apple een dag om te reageren, en hoewel clickandbuy stilletjes de transactie heeft geannuleerd, hebben ze nooit gereageerd op mijn contact.

Kortom: blijf er alsjeblieft weg!

HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RammY
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 21:34

RammY

Dát!

Die optie zonder betaalmiddel hebben ze er ook al uitgesloopt.

Beetje jammer dat Apple hier zo moeilijk over doet.
Een bedrijf als Apple zou naar mijn mening een eigen "Click & Buy" principe moeten hebben.

Ze willen al zo graag dat je alles van hun koopt, waarom de klant het dan niet makkelijker maken.

Ik snap zowiezo niet dat ze in zee gaan met een bedrijf als Click & Buy, ik zou al die mensen geen onderdak willen geven die problemen met die dienst hebben.

Deze advertentieplaats is te huur!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:28
RammY schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:
De optie zonder betaalmiddel zit er gewoon nog in hoor.. Heb het net even geprobeerd en kon moeiteloos een account aanmaken zonder betaalmiddel ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 05-06 11:57
Ik heb het zelfde probleem als jou, ik kan me C&B account ook niet koppelen en krijg de zelfde melding.
Heb al een mailtje gestuurd richting apple, maar nog niks terug gekregen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hazurr
RammY schreef op maandag 06 juni 2011 @ 13:33:

Beetje jammer dat Apple hier zo moeilijk over doet.
Een bedrijf als Apple zou naar mijn mening een eigen "Click & Buy" principe moeten hebben.

Ze willen al zo graag dat je alles van hun koopt, waarom de klant het dan niet makkelijker maken.

Ik snap zowiezo niet dat ze in zee gaan met een bedrijf als Click & Buy, ik zou al die mensen geen onderdak willen geven die problemen met die dienst hebben.
Niet waar, alleen als je een bestaande Apple ID omzet naar een itunes account moet je een betaalmiddel kiezen, ik heb nu een gratis account en zal maar moeten behelpen met kraskaartjes :'( .

Acties:
  • 0Henk 'm!

• donny_p
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:46
Ik heb hetzelfde probleem.. Die koppeling is nodig om gebruik te maken van de appstore, ook voor gratis apps. Behoorlijk irritant dus.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als je een gratis app koopt in iTunes kun je een account aanmaken dat apps kan kopen zonder een betaalmiddel te hoeven toevoegen.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee