Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Logitech Driving Force GT stuurt niet soepel ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13-11 19:42
Gisteren heb ik de Logitech Driving Force GT gekocht en geïnstalleerd op mijn pc met Windows 7. Wat mij meteen opviel was dat het sturen (met FFB) niet helemaal soepel gaat. Het is net alsof je de tandwielen zachtjes over elkaar heen voelt gaan. Dit voel ik in-game en in Windows. Is dit normaal voor zo'n stuurtje?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-12-2017
Heb hem zelf ook en hij kan 'knagen' over de tandwielen. Maar dat is dan van die games zoals Test Drive Unlimited 2 :P

Heb je de logitech profiler voor op die PC? Die helpt heb versoepelen.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0Henk 'm!

• arjankol
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 13-11 19:42
Ja, ik heb de Logitech profiler. Ik voel het in Dirt 3 en Shift 2. Voel jij het ook in Windows?

Ik heb een aantal reviews gelezen en die zeiden dat dit stuurtje heel "smooth" stuurt. Ik vind het een beetje stroef gaan.

Iemand met de Logitech G25 stelt dezelfde vraag: "Do your G25 feel a little not smooth when turning (feel like turning gears, though not much)?"

arjankol wijzigde deze reactie 05-06-2011 10:56 (64%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 12-12-2017
Mijne is zeer smooth, maar bij Shift 2 'zweefde' de auto's teveel naar mijn goesting.

Mijne was ruw in begin maar na 2 dagen intensief GT5'en was dat weg bij mij.

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True