Toon posts:

Ik zie mijn vrienden niet op hyves...

Pagina: 1
Acties:
  • 678 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En op de hyves app wel
Maar die vind ik best eritand...

Ipad2 overigens
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke browser, welke OS, welke url gebruik je om bij hyves te komen(straks ben je ingelogd op een scam-site)
Dus graag wat meer info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Savari iphone os 4 3 3 www.hyves.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:58
Allereerst welkom op tweakers!

Ik weet niet zeker of dit wel de goede plek is voor je vraag, zeker niet met zo weinig informatie.

Waar zie je je vrienden wel, waar niet, wat heb je zelf al geprobeerd om het probleem op te lossen, we willen graag mensen helpen, maar zien altijd graag zelf ook een beetje inzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-10 12:35

BaRF

bijna kerst

Zie je je vrienden wel in het echt? Dus in de stad enzo?

[/ot] kon het niet laten :P[/]

maar bv op een pc ofzo wel?

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja op de pc wel
Maar als ik er via safari op ipad opga staat er vrienden maar niet het aantal er voor...
En ik kan er ook niet op klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-09 19:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Welkom op GoT :w Om je verblijf op GoT zo aangenaam mogelijk te maken wil ik je adviseren om Het algemeen beleid #topicplaatsen goed door te nemen. We stellen op GoT namelijk bepaalde eisen aan topics, om te voorkomen dat het forum volstroomt met tig keer dezelfde vraag, nutteloze topics, of topics waarop het antwoord eenvoudig te vinden is. Op deze manier kunnen we de kwaliteit van dit forum hoog houden en daar heeft uiteindelijk iedereen profijt van.

Je topicstart is erg karig, en ontbeert vrijwel alle informatie die nodig is om tot een nuttig topic te leiden. Het stukje 'eigen inzet' mis ik ook een beetje. Ik ga je topic daarom dus ook sluiten. Mocht je het hier niet mee eens zijn, mag je me uiteraard een DM sturen, je kan hiervoor op Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/dm.gif klikken naast deze post.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.