Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niorun
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15-05 20:03
Beste,

Ik wordt continue gekicked uit online games. Ben hier al even mee bezig om het te werkend te krijgen. Maar tot op heden, werkt het niet.

Ik heb een '150N Wireless Router' van Sitecom.

- PS3 is in het bezit van een statisch IP-Adres. (Buiten de range van de DHCP)
- Poorten (PSN) zijn geforward.
- DMZ is ingesteld op het IP-Adres van mijn PS3.
- UPnP staat aan, heeft ook uit gestaan.
- NAT-Type op de PS3 is '2'.

Zodra ik overigens een online sessie join en ik log in op m'n router zie ik in het Security Log het volgende:
06/04/2011 23:45:48 **UDP Flood to Host** PS3 IP 3659->> PS3 CLIENT 1, 3659 (from WAN Outbound)
06/04/2011 23:45:48 **UDP Flood to Host** PS3 IP 3659->> PS3 CLIENT 2, 3659 (from WAN Outbound)
etc...

Is dit gedrag bij jullie bekend?

Zoja, wat is in dat geval de oplossing geweest? :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 7055

Ik hoop dat je begrijpt dat een DMZ gebruiken alleen als laatste optie gebruikt moet worden en aangezien je alle poorten dan openzet heeft het forwarden ook niet veel zin meer.

maar goed de melding die je krijgt is vanwege de vele pakketjes die je ps3 probeert te verzenden en router denkt dat het een soort van ddos aanval is en probeert het dus tegen te houden.

vond via google de oplossing voor je, log dus in op je router en verander het volgende:
The setting is called "Maximum incomplete TCP/UDP sessions number from same host" and is found under "Advanced Setup > Firewall > Intrusion Detection". I increased mine from 10 to 50 and it seems to be working well.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee