• inge-ok
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-05-2021
Ik heb een probleem de activatie nring op het lockscherm reageert pas na een aantal pogingen, erg irritant dus. Heeft iemand dit probleem ook? Weet iemand een oplossing of oorzaak?

Thanks!!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:11

lasharor

7 december 2004

Je doelt op de unlock ring in de nieuwe sense 3.0 interface?

Wat reageert dan exact niet? Kan je je telefoon niet unlocken of starten de apps niet?

Anoniem: 61921

inge-ok schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 23:17:
Ik heb een probleem de activatie nring op het lockscherm reageert pas na een aantal pogingen, erg irritant dus. Heeft iemand dit probleem ook? Weet iemand een oplossing of oorzaak?

Thanks!!
Ik heb hier sinds een dag ook last van :Y Is behoorlijk irritant ja. Als je de ring vastpakt en hem naar rechts omhoog versleept en dan naar het midden, doet die het meestal wel. Maar is geen oplossing.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zoals ik in RoD in "Icoontjes HTC Sensation veranderen na mo..." zei verwachten we hier wat meer eigen inzet. Vul aub je topicstart even aan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-06 21:55

Tjado

Dé man

Ik heb sinds een dag of twee ook last van hetzelfde, wanneer ik het scherm aanzet komt het unlock screen, maar de ring reageert niet voor een paar seconden. In het begin deed hij het prima, dus geen idee waar het aan ligt..

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• inge-ok
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-05-2021
De ring vastpakken lukt dus niet goed. Ook als er iemand belt krijg ik het icoontje pas na een aantal keren proberen in de ring met gevolg dat ik te laat ben. Best vervelend dus... |:(

• babananana
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-06 16:48
Ik draai een custom Rom op mijn HTC Desire waar dit lockscreen ook in verwerkt zit. In de vroege releases van de Rom had ik dit probleem ook. Mijn gevoel zegt dat het lockscreen dusdanig veel CPU-tijd in beslag neemt vlak na het wakker maken van de telefoon, dat het even duurt voordat de CPU naar zijn volledige frequentie schaalt.
Nu na een paar updates waarin o.a. het lockscreen is geoptimaliseerd, werkt het veel soepeler, en heb ik het probleem net meer. Dus ik denk dat het nu minder CPU-tijd gebruikt, zodat de CPU sneller kan ophalen bij het wakker maken.
Let wel, dit is puur speculatie van mijn kant. Als dit waar is, zou het probleem kunnen komen door veel geïnstalleerde apps. Misschien draaien er services die gaan syncen wanneer het scherm aan gaat ofzo...

Ps: de Rom waar ik het over heb is InserCoin S.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gies333
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08-2022
Maar een Custom Rom is natuurlijk geen oplossing voor een apparaat wat gewoon op een juiste manier hoort te functioneren. Ik heb ook sindskort de Sensation, echter lijkt het of het hele scherm maar voor de helft reageert. Soms moet ik wel acht keer een poging doen mijn scherm te unlocken door de 'ring' vast te pakken en naar boven te schuiven.

Wat mij ook niet meer lukt is de homescreens zo rond te laten draaien als een carrosel, vaak schuift het menu dan één lockscreen verder, soms opent hij een app waar je overheen veegt met je vinger. Soms reageert de telefoon ook helemaal niet.
Vandaag belde er iemand en het lukte mij gewoon niet om het 'opnemen' icoontje naar de ring te schuiven, ik kon dus niet opnemen.

Het intypen van een nummer verloopt ook niet vlekkeloos, zo ook het sms-en en emailen. Voorheen had ik een Desire, en daar hoefde je bijna niet eens het scherm aan te raken en het scherm reageerde al. Werkte perfect! Maar met dit scherm lijk ik wel een gehandicapte!

Ik ga op zoek naar een Servicepoint van HTC of anders terug naar de fabriek. Ik baal er echt van! :(

Anoniem: 421563

Ik heb sinds vandaag hetzelfde probleem, wat een ramp zeg. Zijn er ontwikkelingen hieromtrent ?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee