Maar een Custom Rom is natuurlijk geen oplossing voor een apparaat wat gewoon op een juiste manier hoort te functioneren. Ik heb ook sindskort de Sensation, echter lijkt het of het hele scherm maar voor de helft reageert. Soms moet ik wel acht keer een poging doen mijn scherm te unlocken door de 'ring' vast te pakken en naar boven te schuiven.
Wat mij ook niet meer lukt is de homescreens zo rond te laten draaien als een carrosel, vaak schuift het menu dan één lockscreen verder, soms opent hij een app waar je overheen veegt met je vinger. Soms reageert de telefoon ook helemaal niet.
Vandaag belde er iemand en het lukte mij gewoon niet om het 'opnemen' icoontje naar de ring te schuiven, ik kon dus niet opnemen.
Het intypen van een nummer verloopt ook niet vlekkeloos, zo ook het sms-en en emailen. Voorheen had ik een Desire, en daar hoefde je bijna niet eens het scherm aan te raken en het scherm reageerde al. Werkte perfect! Maar met dit scherm lijk ik wel een gehandicapte!
Ik ga op zoek naar een Servicepoint van HTC of anders terug naar de fabriek. Ik baal er echt van!