Toon posts:

IE8/9 embedded youtube filmpjes werken niet

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 399347

Topicstarter
Ik zit bij mn ouders al ff te puzzelen waarom embedded youtube filmpjes op www.pzc.nl niet werken maar ik kom er niet echt uit. Probleem is dus dat ik in IE alleen een wit vlak met (shockwave?) icoontje zie. In opera en chrome werken de filmpjes WEL.

Geprobeerd:
- Upgrade naar IE9
- Upgrade / herinstallatie flash player
- Beveiligings instellingen disabled

Geen idee, ik krijg het niet werkend... voorbeeld url:
http://www.pzc.nl/regio/z...lexrace-in-Aagtekerke.ece

Voorbeeld van wat er dus niet werkt:

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 00:42
*Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat je maar een andere browser moet installaren als standaard...*

Heb je de netwerkregels al op "normaal" gezet (bij privacy in internet instellingen). En mag IE plugins uitvoeren?

Edit:
Lopen er soms plugins te kloten?

[Voor 20% gewijzigd door jeroen3 op 04-06-2011 23:05]

Topicstarter
weet niet precies wat je bedoelt met netwerkregels, maar er staan geen proxies ofzo ingesteld, geen cache servers etc.

Flash plugin is enabled, filmpjes en flash enzo werken wel. Flash test op adobe site doet het ook gewoon.
edit: datum van flash player komt omdat ik hier vorige maand ook al mee bezig ben geweest en toen is het me ook niet gelukt :) Mn ouders wil ik een andere browser niet aandoen, die snappen nu net hoe IE in elkaar steekt.

[Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 399347 op 04-06-2011 23:08]

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 15:20
Als het je niet uitmaakt dat al je instellingen weg zijn kan je Internet Explorer opnieuw instellen via Configuratiescherm --> Internetopties --> Geavanceerd --> Opnieuw instellen.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Topicstarter
Opnieuw instellen gedaan, nog geen verandering.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-05 15:20
Zet eens een paar plugins uit (zet anders gewoon even alles uit behalve Adobe Flash)?

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

Topicstarter
Alle plugins behalve flash staan uit sinds ik "opnieuw instellen" gedaan heb. Voor de zekerheid nog even laatste flash en shockwave plugins geinstalleerd, IE opnieuw gestart, geen resultaat. Wou dat ik ergens debug info of wat dan ook in kon zien :S

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 26-05 19:59

Topicstarter
Die doet het volgens mij gewoon

Zie overigens wel dat ik allerlei validation errors op die page van de PZC krijg als ik hem bij w3c laat valideren, maar aangezien hij bij andere mensen WEL werkt in IE ga ik er niet vanuit dat dat nou echt DE reden is. Volgens mij tegenwoordig ook vrij gangbaar dat de validation errors je om de oren vliegen ;)

edit: ik heb nog andere sites met flash geprobeerd die het volgens mij allemaal doen, ik speel ook wel eens flash games en die doen het ook allemaal. Ik had zelf het vermoeden dat het iets met de vage <perform> embed manier te maken had, maar alsnog snap ik dan niet waarom het bij andere mensen wel werkt. ls het echt fout en kapot zou zijn zou iedereen een niet-werkende situatie hebben lijkt me.

[Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 399347 op 04-06-2011 23:37]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik mag hopen dat je een virusscanner hebt, misschien blokkeert die iets te veel. En heb je adblockers of andere contentscanners/-filters?

Schakel enige adblockers uit en check je virusscanner-settings. (Die laatste niet zomaar uitschakelen ;) )

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee