Ik heb vandaag mijn iPad geupdate naar 4.3.3, althans, dat was de bedoeling. De update verliep niet goed, want er kwam een foutmelding op het scherm. Helaas werd de foutmelding weggeclicked voor ik het kon lezen. Daarna start de iPad op met een afbeelding van een USB kabel en een iTunes logo. Via Google kwam ik op sites die verhaalden over DFU en recovery mode. Maar helaas, de oplossingen die genoemd werden helpen niet.
Ik zet de iPad eerst uit door de Home en de Power knop ingedrukt te houden. Het Apple logo verschijnt dan en daarna wordt het scherm zwart. Terwijl ik dan de Homeknop ingedrukt houdt, plaats ik de kabel in de iPad. iTunes vindt niets en dat vervelende scherm verschijnt weer. Ook de Home en Powerknop gelijktijdig ingedrukt houden voor 10 sec. en daarna de Powerknop loslaten terwijl ik de Homeknop ingedrukt houdt geeft geen sjoege. iTunes geeft geen melding en vindt de iPad niet.
Stuk? Of heeft iemand nog een idee?
Ik zet de iPad eerst uit door de Home en de Power knop ingedrukt te houden. Het Apple logo verschijnt dan en daarna wordt het scherm zwart. Terwijl ik dan de Homeknop ingedrukt houdt, plaats ik de kabel in de iPad. iTunes vindt niets en dat vervelende scherm verschijnt weer. Ook de Home en Powerknop gelijktijdig ingedrukt houden voor 10 sec. en daarna de Powerknop loslaten terwijl ik de Homeknop ingedrukt houdt geeft geen sjoege. iTunes geeft geen melding en vindt de iPad niet.
Stuk? Of heeft iemand nog een idee?