Toon posts:

CM 690 II Advanced "Black Ice Edition"

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

Onderwerpen

• Soulaiman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-01 22:18
Hallo beste Tweakers,

Ik begon mijn kast een beetje saai te vinden, dus haalde ik het idee in mn hoofd om een case mod te doen, ook omdat er veel zag op youtube e.d.

Ik moet wel zeggen dat ik een student ben van 16, dus mn skills zijn nog niet top. Tevens heb ik nog examens voor de komende 2 weken, dus zal ik niet veel bezig kunnen zijn met deze mod voor het moment. :)

ANYWAYS:

Hier heb je wat foto's van de MOD's die ik tot nu toe heb uitgevoerd...
EDIT: ik kan de foto's niet zien, dus druk rechter muisknop en kopieër de link gewoon.

http://img593.imageshack.us/img593/135/dsc00243mg.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/32/dsc00244a.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/193/dsc00245ad.jpg/

http://imageshack.us/photo/my-images/20/dsc00247oh.jpg/

DIT PROJECT WORDT ZO VAAK MOGELIJK GEUPDATE :D

To Do list:
*CCFL (blauwe) lampen installeren
*Plexiwindow 40*40 inbouwen op rechter zijpanneel
*Cable management opnieuw doen langs de achterzijde
*Heb een origineel idee om het achterpanneel wat groter te maken zodanig dat er wat meer ruimte is voor de dikke kabels te verbergen zonder problemen: namelijk door een soort zwart UV windows in te bouwen dat wat uitkomt ongeveer 2-3 cm. Ik weet dat het moeilijk is om uit te leggen, maar het beste om het mee te vergelijken is de achterkant van een CRT of dikke Tv.

*Misschien als ik ten minste wat werk vind in de zomer, mijn 2 grafische kaarten watercoolen. Niets extreems, een EK Supreme HF universeel blokje zal voldoen, het is gewoon om van dat stomme geluid af te zijn van die coolers die er nu opzitten.

Mijn huidige Hardware:
+Gigabyte x58A-UD7 Rev 2.0
+Intel Core i7 s1366 960 @4.2GHZ 1.31v en nooit warmer dan 61C met Prime 95 voor een uurtje en na uren lang gamen nooit warmer dan 58C
+Coolit Eco Alc c240
+2*Cooler master 140 mm fan's ( die dat er bij zaten) + 2* CM Sickleflow 120 2000rpm + Noctua P12
+XFX HD 6850 BE + Sapphire HD 6850
+Cooler Master Silent Pro Gold 1000 watt 92% efficiëntie
+RAM: Corsair Venganance 6GB cl8 1.5v
+2*OCZ Vertex 2 60gb in RAID 0
+1*Hitachi 24/7 1TB Sata2 schijf voor opslag en games
+1*WD 320Gb RAID EDITIOn schijf die ik als backup gebruik op de HDD dock aan de bovenkant.
+DVD brander: goedkoop samsung ding met lightscribe

Gelieve suggestie's e.d hierbeneden te posten, of met andere woorden: breng me maar op ideeën.

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

• Soulaiman
Oohja, ik heb tevens de plastic covers die op de GPU's zaten er af gehaald, voor minder geluid en meer performance.

I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-05 17:24

Grozno

acts without consequence!

Heb je toestemming gekregen voor dit topic?
Casemod in Progress
In CM is er een type topic wat speciale aandacht vraagt: het zogenaamde CiP-topic. Dit is een topic waar de bouw van een case in gedocumenteerd wordt terwijl de case zelf nog niet af is. Is je casemod nog niet af maar wil je 'm al wel posten? Lees dan Casemods in Progress want om een casemod in wording te posten heb je toestemming nodig. Als je gewoon een topic opent zonder dit eerst te lezen, zal het op slot gaan en verklein je je eigen kansen om toestemming te krijgen behoorlijk.
Mods zijn tof, maar bij deze kan ik me nog niet zoveel voorstellen. Mede omdat de foto's het niet doen ;)

[Voor 67% gewijzigd door Grozno op 04-06-2011 21:52]

Advocatus ineptias | Free Speech Online

• Abeltje130
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-01 18:35
Ja ik vind het idee nu nog een beetje vaag :s

• Soulaiman
Grozno schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:50:
Heb je toestemming gekregen voor dit topic?

[...]

Mods zijn tof, maar bij deze kan ik me nog niet zoveel voorstellen. Mede omdat de foto's het niet doen ;)
Bij wie moet ik dan toestemming vragen ? Ben jij toevallig een admin of moet dat bij iemand anders ?

• Soulaiman

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:09

Mavamaarten

Omdat het kan!

Je eerste en derde pics 404'en en ze hebben geen [img] tag...
Zet ze even tussen tags, maakt het makkelijker en aantrekkelijker voor ons allen.

Oh, en nee, hij is geen admin. Admins herken je aan een rood tekstje bij de naam.

[Voor 22% gewijzigd door Mavamaarten op 04-06-2011 22:32]

Android developer & dürüm-liefhebber

• Soulaiman
Hallo, Ik had blijkbaar de regels niet gelezen, en dus moet het eerst in de 'schop een modje" sectie. Bij deze, omdat ik geen toestemming heb van een admin, verplaats ik het hier : CM 690 II Advanced "Black Ice Edition"

@Mavamaarten; de afbeeldingen heb ik hier in de nieuwe link gefixet :)

Mvg

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 27-05 20:37

dusty

Y! Celebrate Life!

Klik, reden lijkt me duidelijk.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee