Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.
Nouja, mijn oude cel566 ging al op 850 met 1,5V. Dus misschien heb je een beetje een slecht geval dat amper te overclocken is? Mijn eerste cel566 heb ik omgerolen (vaag woord
) voor een andere omdat die niet verder ging dan 638 zonder op 1,5V. Deed tie ook geen 707Mhz met 1,7V?
Y'24
Nouja, ik KREEG Žm wel op 850. Maar daarna deed ie niks meer. Ik kreeg een zwart scherm met allemaal vage nummers e.d. (net als bij een blue screen) En ik dacht dat als ik de voltage op de een of ander manier op 1,8V kreeg, dat ie het dan wel goed zou doen. Maar blijkbaar niet dus. Ik heb dus gewoon pech gehad.
??
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
Dan zou je wel erg veel pech hebben, want zover ik weet haalt meer dan 90% zonder problemen de 850 met wat voltage tweaking.
Y'24
ROFL, het is omgeruild.Op zondag 18 maart 2001 19:08 schreef RvV het volgende:
Mijn eerste cel566 heb ik omgerolen (vaag woord)
edit: ow ja , om ff ontopic te lullen, ik heb m'n cellie op 1.85 volt staan, en dan loopt tie lekker op 850, ding had zelfs 2v nodig met m'n pelt en dan haalde die de 950
Heb je goede koeling ? bv een orbje ?
Zet je cpu op 1,8 V of 1,85V je kan tot max 2.0V gaan. Doe dit gewoon met je socket convertor of in je bios. Vrijwel alle celerons 566 halen de 850.
Zet je cpu op 1,8 V of 1,85V je kan tot max 2.0V gaan. Doe dit gewoon met je socket convertor of in je bios. Vrijwel alle celerons 566 halen de 850.
Ik krijg mijn voltage niet hoger dan 1.7V (in de bios). Hoe moet ik Žm dan op >1,7V krijgen, hoe doe ik dat? Er zit trouwens een gewone standaardkoeler op.
Ach, het zal wel niet verder kunnen.
Mijn tbird 700 haalt ook max 856. Terwijl de meeste veel verder komen.
Waarschijnlijk dus gewoon pech.
Mijn tbird 700 haalt ook max 856. Terwijl de meeste veel verder komen.
Waarschijnlijk dus gewoon pech.
Een koe is en blijft een merkwaardig beest!
Pagina: 1