Ik probeer Ubuntu op een logical ext3 partitie naast mijn primary NTFS partitie met windows 7 te installeren. Ik heb aan het begin van de schijf nog een 80mb fat16 partitie met de XOSL bootloader. Deze wil ik gebruiken om te kiezen tussen Windows en Ubuntu. Tijdens de installatie heb ik daarom gezegd dat GRUB op de bootpartitie zelf geinstalleerd moet worden.
Echter, als ik na de installatie probeer Ubuntu te starten krijg ik slechts een knipperende cursor...Wie kan mij helpen? Ik heb het probleem zowel met Ubuntu 10.04 als 11.04. Naast Ubuntu heb ik ook op een andere logical ext3 partitie CentOS 5.6 geinstalleerd met ook daar GRUB op de bootpartitie en dat start zonder enig probleem.
Echter, als ik na de installatie probeer Ubuntu te starten krijg ik slechts een knipperende cursor...Wie kan mij helpen? Ik heb het probleem zowel met Ubuntu 10.04 als 11.04. Naast Ubuntu heb ik ook op een andere logical ext3 partitie CentOS 5.6 geinstalleerd met ook daar GRUB op de bootpartitie en dat start zonder enig probleem.