En dan mijn inzending voor de Foto opdracht special!
Mijn serie bestaat uit een kleine serie van uitvliegende meesjes, oftewel de Parus major. Ik kwam op het idee aangezien de katten een lamme nek kregen van het omhoog kijken naar het huisje en toen ik er een jong zag zitten heb ik de katten tijdelijk maar opgesloten hehe.
Helaas waaide het enorm en is een van de twee vogeltjes naar beneden gevallen of iets in die richting, ik heb hem maar met handschoenen aan ergens in de struiken gezet aangezien de ouders nog rondvlogen. Hoe het verder is afgelopen weet ik niet maar ik vond dit redelijk zomer achtig.
Alles gemaakt met de 70-200 op twee verschillende dagen.
Zomer1 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer2 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer3 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer4 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer5 by Ivan Milo, on Flickr
Mijn serie bestaat uit een kleine serie van uitvliegende meesjes, oftewel de Parus major. Ik kwam op het idee aangezien de katten een lamme nek kregen van het omhoog kijken naar het huisje en toen ik er een jong zag zitten heb ik de katten tijdelijk maar opgesloten hehe.
Helaas waaide het enorm en is een van de twee vogeltjes naar beneden gevallen of iets in die richting, ik heb hem maar met handschoenen aan ergens in de struiken gezet aangezien de ouders nog rondvlogen. Hoe het verder is afgelopen weet ik niet maar ik vond dit redelijk zomer achtig.
Alles gemaakt met de 70-200 op twee verschillende dagen.
Zomer1 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer2 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer3 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer4 by Ivan Milo, on Flickr
Zomer5 by Ivan Milo, on Flickr
[Voor 2% gewijzigd door Milo. op 09-06-2011 23:35. Reden: foto 1 en 4 vervangen]