Ik werd net gebeld door online. Omdat ik een vaste klant was en op de goeie locatie zat hadden ze een speciale aanbieding. Ik heb nu gewoon 1/20mbit ADSL voor 28 euro in de maand. Aanbod: overstappen naar 3/30mbit Vdsl, geen aansluitkosten, gratis modem. 1e half jaar: 25 euro pm, daarna 31 per maand. Dude aan de lijn wist te vermelden dat de snelheidswinst aanzienlijk zou zijn, aangezien 20mbit nu in de praktijk vaak neerkomt op 8-12mbit (waar hij gelijk in heeft), en die 30mbit zou dan ook daadwerkelijk heel dicht tegen de 30 aanliggen.
Ik vind het internet eigenlijk best snel genoeg zo, en het is al 3 jaar retestabiel (online = beste provider die ik ooit had) maar ik doe wel heel veel met torrents, en die upload zou dan wel nice zijn. Drie euro in de maand meer betalen (1e jaar speel ik quitte) is geen dure upgrade. Er is geen glasvezel oid aanwezig op mijn locatie.
Wat denken jullie? Is dat Vdsl wat? Marketingstunt of een gaaf, goedgeprijst aanbod?
Ik vind het internet eigenlijk best snel genoeg zo, en het is al 3 jaar retestabiel (online = beste provider die ik ooit had) maar ik doe wel heel veel met torrents, en die upload zou dan wel nice zijn. Drie euro in de maand meer betalen (1e jaar speel ik quitte) is geen dure upgrade. Er is geen glasvezel oid aanwezig op mijn locatie.
Wat denken jullie? Is dat Vdsl wat? Marketingstunt of een gaaf, goedgeprijst aanbod?