Dit is een set van de 37e HT Sloepenrace tussen Harlingen en Terschelling op 3 juni 2011. De foto's zijn genomen met een semi-compact Sony DSC-H7. Ik hoop dat jullie het iets vinden en dat jullie mij de nodige tips kunnen geven. Dit is mijn eerste testcase dus ik hoop niet dat de foto's al te teleurstellend zijn. Ik zal bij elke foto ook wat eigen commentaar plaatsen indien dit handig is. Verder was het best lastig fotograferen aangezien er echt een hele felle zon was en ik maximaal 15x optische zoom heb waarbij van 10 tot 15x de scherpte niet meer zo heel goed is. Nu heb ik wel genoeg gezegd volgens mij, hier zijn de fotos
1. Dit is de start van de race in de haven van Harlingen.
2. Twee boten die dicht bij elkaar zijn gestart en nog steeds bij elkaar liggen.
3. Het totale veld met Harlingen op de achtergrond (jammer van de boei, maar die kreeg ik er niet knap uit geshopt)
4. Één van de weinige damesboten.
5. Deze boot kwam helemaal uit Katowice, Polen.
6. Enkele toeschouwers bestuderen de route.
7. Een snelle boot, bijna bij de finish
8. De uiteindelijke winnaars
9. Na 32 kilometer en 5 uur roeien ben je kapot
Dat waren ze, dus als jullie iets van opbouwende kritiek hebben, graag! Als de foto's echt zo slecht zijn laat de dan maar weghalen, maar niet afbranden a.u.b.
Voor vergrotingen kun je op de foto's klikken.

1. Dit is de start van de race in de haven van Harlingen.
2. Twee boten die dicht bij elkaar zijn gestart en nog steeds bij elkaar liggen.
3. Het totale veld met Harlingen op de achtergrond (jammer van de boei, maar die kreeg ik er niet knap uit geshopt)
4. Één van de weinige damesboten.
5. Deze boot kwam helemaal uit Katowice, Polen.
6. Enkele toeschouwers bestuderen de route.
7. Een snelle boot, bijna bij de finish
8. De uiteindelijke winnaars
9. Na 32 kilometer en 5 uur roeien ben je kapot
Dat waren ze, dus als jullie iets van opbouwende kritiek hebben, graag! Als de foto's echt zo slecht zijn laat de dan maar weghalen, maar niet afbranden a.u.b.
Voor vergrotingen kun je op de foto's klikken.
HD4Life @ Full-HD