MSI GX640 - 8GB RAM, Radeon 5970, 80GB SSD
Hé jammer, al gemeld. Zag hem net ook al. Ach, hopen dat ie snel wordt opgelost.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Xthemes.us schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:04:
en het laatste plaatje lijkt de lightbox te ontsnappen?
Jejking schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:06:
=> Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 41
Hiervoor is een apart topic dus wel goed.
Inderdaad, wat crizyz al gepost heeft.
Of was de bedoeling dat ik voor beide problemen een aparte post opstel? Een beetje flexibiliteit mag toch wel.
Of was de bedoeling dat ik voor beide problemen een aparte post opstel? Een beetje flexibiliteit mag toch wel.
Titel is gefixed. Snap alleen niet wat er mis is met het plaatje?
Dat losse plaatje aan de rechterkant van de tekst opent niet in de lightbox, maar vergroot als je er op klikt in een nieuw venster.
Wie zei dat ik inging op beide punten dan?crizyz schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 11:15:
[...]
[...]
Hiervoor is een apart topic dus wel goed.
Misschien komt het vaker voor, maar dit is de eerste keer dat ik het tegenkom. Zover ik weet zijn plaatjes op tweakers.net in een artikel altijdDarkShadow16 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 12:08:
Dat losse plaatje aan de rechterkant van de tekst opent niet in de lightbox, maar vergroot als je er op klikt in een nieuw venster.
1) Decoratief miniatuur (niet aanklikbaar)
2) Vergroot te bekijken in een 'lightbox'
3) Ter illustratie van iets onderaan de post in redelijk groot formaat (meestal mockups van 1 of ander gerucht)
Dit plaatje vertoond het afwijkende gedrag om in een nieuw venster/tab te openen, vond het zelf onverwacht en niet echt prettig werken.
Ah, de lightbox viel niet op, want daar doet een iPad niet aan.
De reden dat het plaatje er zo stond is omdat het er mooier uitzag. Heb het nu 'gefixed', maar dat is weer minder mooi.
De reden dat het plaatje er zo stond is omdat het er mooier uitzag. Heb het nu 'gefixed', maar dat is weer minder mooi.
Pagina: 1