Toon posts:

wie weet het

Pagina: 1
Acties:
  • 269 views

Anoniem: 409147

Topicstarter
Hallo,

Wil de 308, 508 of 608 kopen. Heb nu 5 speaker systeem binnen en 2 auto speakers buiten.

1) Welk systeem moet ik hebben om 5 speker systeem binnen en 2 speakers buiten buiten onhankelijk of indien gewenst gezamelijk aan te hebben?

2) wat is het vershil in geluidskwaliteit (muv het aantal speakers) tussen de systemen ?

Ben benieuwd. gr Joosten

• the-body
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

the-body

Ja, zo heet ik nou eenmaal

Ik ben niet zo'n fan van Peugeot, de 508 is wel een leuke auto. De 608 bestaat nog niet. Serieus, stel je vraag even duidelijker en geef aan wat je zelf al hebt, weet en gedaan hebt man!

This title is for sale, please send me a PM

• roeru117
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 15:17
Al eens gekeken op de site van onkyo? Daar staat alles op. Je zult moeten kijken naar een apparaat die 7 speakers aan kan sturen en die over 2 zones geluid uit kan sturen.
Maar verder ben ik het meer eens met wat voor mij vermeld wordt

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 11:46
Mensen willen wel mooi spul hebben, maar niet de moeite doen om zich er in te verdiepen. Geen wonder dat er zoveel bagger te koop is.

Aan de topicstarter: Er zijn tal van (pers)berichten over de nieuwe lijn van Onkyo die duidelijk de verschillen in de versterkers naar voren laat komen. Succes.

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-05 18:22

bille

Don't call me Buff

Ga voor de nieuwe TX-NR609. Die heeft 2 zones die afzonderlijk aangestuurd kunnen worden.

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:00

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Mijn glazen bol zegt dat het hier over Onkyo gaat aangezien het topic binnen Audio en Hifi is geplaats. Laten we nu voor dat merk een heel eigen topic hebben: Het Onkyo Receiver ervaringen/discussie Topic Deel 2

Dit forum is geen "vraag en krijg antwoord" forum, maar een discussieforum. Het is dus de bedoeling dat je zelf eerst onderzoek doet voordat je hier een topic opent. k stel voor dat je kijkt naar De Algemene Voorwaarden en Het algemeen beleid. Ook dit subforum heeft een beleid: AUD beleid. Lees deze topics goed door; dan begrijp je ook waarom dit topic op slot gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee