Toon posts:

Hi Prepaid BlackBerry op iPhone?

Pagina: 1
Acties:

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:37
De afgelopen maanden had ik mijn T-Mobile Prepaid BlackBerry sim in gebruik in zowel mijn BlackBerry Bold 9700 als iPhone 3GS. Uiteraard niet tegelijkertijd aan. Dit ging altijd goed.

Nu heb ik een prepaid BlackBerry kaartje van Hi maar als ik deze in de iPhone doe werkt het niet, ik kan geen data verbinding opzetten. In de BlackBerry werkt het wel.

Kan het zo zijn dat Hi dit blokkeerd of moet ik ergens nog een instelling doen? Volgende de instellingen van iOS4 gaat dit juist automatisc en t-mobile settings worden ook aangepast naar hi... maar toch werkt het niet...

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:28
Ik moest op mijn telefoon ook handmatig de settings goed zetten omdat deze verkeerd stonden,
waarschijnlijk moet jij dat ook op jouw Iphone.

• hemiparo
Had ze overgenomen van iphoneclub.nl en ook de sim gaf iphonekpn.nl aan maar die werkten beiden niet. Misschien omdat het juist BlackBerry moet zijn... heb jij die instellingen voor me?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-05 12:14
Als je op je BlackBerry internet buiten het BIS gedeelte om - dat kan - dan krijg je ook een gewone dataverbinding. Dus daar kan het niet aan liggen. Het kan er wel aanliggen dat je verkeerde APN gegevens gebruikt in jouw iPhone. Controleer eerst even of de gegevens van iphoneclub.nl wel kloppen. Je kunt ook de gegevens gebruiken welke Hi/KPN aanlevert aan normale prepaid klanten welke normaliter hun gegevens zelf in moeten kloppen.

• hemiparo
Er komt dus GEEN dataverbinding zoals aangegeven. Ik weet niet of ik de juiste instellingen heb en weet dus ook niet of ik nu iPhone of BlackBerry settings moet doen. En waar ik ze kan vinden.

Als ik het T-Mobile kaartje gebruikte (BlackBerry) maakte het niks uit, werkte in beide telefoons. Nu dus niet...

• hemiparo
Heb ondertussen verschillende instellingen geprobeerd maar het werkt niet. Hoogstwaarschijnlijk doe ik het niet goed... waar moet ik precies waar instellen?

• hemiparo
Ondertussen iets verder: alles gereset: twitter en WhatsApp werken wel... facebook en App Store bijvoorbeeld weer niet. Wordt er simpel van. Instellingen zijn gezet op:

APN: portalmmm.nl
Gebruikersnaam: (leeg)
Wachtwoord: (leeg)

En na een reset zet de iPhone (of de sim) deze weer terug naar:

APN: iphonekpn.nl

Wordt er simpel van! Waarom werkt het met T-Mobile zonder problemen met met hi niet? De helpdesk van hi komt niet verder als 'instellingen via de site ingeven...'.
ed800 schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 01:01:
Ik moest op mijn telefoon ook handmatig de settings goed zetten omdat deze verkeerd stonden,
waarschijnlijk moet jij dat ook op jouw Iphone.
Wat zijn jouw instellingen dan?

[Voor 21% gewijzigd door hemiparo op 04-06-2011 21:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hemiparo
En nu krijg ik: Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice. Lekker dan... snap het niet. Krijg allemaal mensen die aangeven dat het WEL werkt met dezelfde instellingen en ik krijg het niet voor elkaar...

En inderdaad doet geen enkele data dienst het meer...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ed800
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:28
hemiparo schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 21:30:
Ondertussen iets verder: alles gereset: twitter en WhatsApp werken wel... facebook en App Store bijvoorbeeld weer niet. Wordt er simpel van. Instellingen zijn gezet op:

APN: portalmmm.nl

En na een reset zet de iPhone (of de sim) deze weer terug naar:

APN: iphonekpn.nl

Wordt er simpel van! Waarom werkt het met T-Mobile zonder problemen met met hi niet? De helpdesk van hi komt niet verder als 'instellingen via de site ingeven...'.

[...]

Wat zijn jouw instellingen dan?
Ik heb een andere provider, ik gaf het enkel aan zodat je wist dat de standaard geselecteerde instellingen mis kunnen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hemiparo
Ok... toch bedankt... en het werkt nog steeds niet. Wordt er simpel van....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 00:40

Bullet NL

Eigen Wijs

Zoals je in Het algemeen beleid en de Forum FAQ kan lezen hebben we regels voor het openen van een topic en het posten van berichten.

Wanneer je eenmaal een bericht hebt gepost en heb je daarna de mogelijkheid om je bericht te wijzigen, wanneer er nog niemand heeft gereageerd is dit de manier om je reactie uit te breiden. Niet door opnieuw een bericht te sturen als reactie op jezelf.

Cogitationis poenam nemo patitur

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
De databundel voor een blackberry zijn speciaal voor blackberry. De databundel werkt NIET met een andere telefoon. vice versa databundel "overige toestellen" werkt niet op een blackberry. Je kan bv dan niet pingen.

Ik kan je vertellen dat dit sowieso geldt voor de KPN groep (KPN/HI/MTVMobile/Telfort)

[Voor 4% gewijzigd door FlasHie_FlaSh op 16-06-2011 19:30]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee