Toon posts:

Vrijdag reltopics in de HK

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25
Nu was er het Demodjeszijnnaarmoamdusdeusershebbenvrijspel topic in de HK (naam ff uit de duim gezogen.)

Zeef heeft hem net gesloten.

Maar als ik kijk naar de vrijdag topics die geopend worrden, lijkt mij de behoefte om een topic te hebben waar netjes gerelt MAG worden op vrijdag zeer groot.

Ik denk hierbij aan het Bikkeltopic wat open is van 24.00 tot 09.00 uur. Zo kan een vrijdagtopic best van 17.00 tot 24.00 of later uur open zijn

Wat denken jullie hiervan? Al die vrijdagtopics kunnen best samengevat worden in 1 vrijdag topic met openningstijden.

Instagram:Ambitielozemeisjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Als het mag, dan is het geen rellen meer.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:14
Nou, dan gooi ik 'm toch weer open. 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 03:12

SmartDoDo

Woeptiedoe

Uhm, tja :P

Het formaliseren van reltopics zou ik niet aan beginnen. Het wordt nogal dwangmatig als daar regels voor worden gehanteerd. Rellen mag immers niet, pure onzin ook niet. Dus als er zo nu en dan (bij voorkeur op vrijdag) eens een topic voorbij komt dat als reltopic bestempeld kan worden dan zij het zo.

Het is er of het is er niet en meer valt er niet over te zeggen.
zeef schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:28:
Nou, dan gooi ik 'm toch weer open. 8)7
Jij bent ook lekker snel te overtuigen vandaag zeg :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Rellen in reltopics.

Dat is net als verplicht neuken om een kind te verwekken.

Takes out all the fun.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• killerdemon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-05 01:02
Joepie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mrs Redhair
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:25
SmartDoDo schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:30:
[...]
Uhm, tja :P

Het formaliseren van reltopics zou ik niet aan beginnen. Het wordt nogal dwangmatig als daar regels voor worden gehanteerd. Rellen mag immers niet, pure onzin ook niet. Dus als er zo nu en dan (bij voorkeur op vrijdag) eens een topic voorbij komt dat als reltopic bestempeld kan worden dan zij het zo.

Het is er of het is er niet en meer valt er niet over te zeggen.
[...]
Jij bent ook lekker snel te overtuigen vandaag zeg :P
Dat is eigenlijk meten met 2 maten. Ik zie alleen maar een behoefte onder de users dat rellen moet kunnen ter ontspanning. Nu kun je zeggen dat er ontspanning genoeg is in de HK, maar net dat meer maakt de muziek.

Maar als het niet kan/mag of als het mag dan is het niet leuk meer, dan leg ik me erbij neer. :)

Instagram:Ambitielozemeisjes

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-05 03:12

SmartDoDo

Woeptiedoe

Led Zep schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:47:
[...]

Dat is eigenlijk meten met 2 maten.
Dat klopt :Y)
Maar als het niet kan/mag of als het mag dan is het niet leuk meer, dan leg ik me erbij neer. :)
De kunst van rellen is om het zo te doen dat het leuk is en rellen is sowieso niet leuk als het altijd mag (dan is het geen rellen meer). Formeel moet ik dus zeggen dat rellen absoluut niet kan en tegelijkertijd stook ik het vuurtje in het topic nog even aan. Snap je? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:20
Led Zep schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 18:47:
[...]

Dat is eigenlijk meten met 2 maten.
Precies. De ene keer kom je er mee weg, de andere keer loop je tegen een ban aan komt er een slot op :P

SDD heeft hierboven al netjes aangegeven waarom we dit soort topics niet gereguleerd moeten worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 09:14
Rellen op afspraak? Let's not. Reltopic was leuk maar volgens mij al weer een beetje over de leukheid heen. Als jullie nog een middagje willen klooien dan is dat prima maar er gaat echt een slotje op binnenkort en dan is de rellerij weer gedaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Agent-X
  • Niet online
What seems to be the officer, problem?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee