JavaScript of HTML tabel ???

Pagina: 1
Acties:

• Markuzi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-02-2025
Binnenkort willen wij de website www.totalgsm.net weer eens gaan re-designen.

Wat vinden jullie het beste om te gebruiken voor de navigatie van een website?

- JavaScript menu (Windows Startmenu style) voor een voorbeeld kijk op webfx.eae.net

- HTML Tabel met daarin alle links onder elkaar voor een redelijk voorbeeld kijk op psx.ign.com

Of heeft er iemand nog een andere goede suggestie (geen frames)?

Alvast bedankt! ;)

• Grablinco
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-08-2023
ik denk dat je toch echt heel veel moet kunnen wil je webfx.eae.net maken, en bij die andere site snap ik jou niet echt wat je wil. en je eigen site werkt btw niet.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:53
Ik snap niet wat je nou wil redesignen aan een 'The Page cannot be displayed' pagina :) (zo ziet je site er nu tenminste uit)

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 15:43

ddZ

Op donderdag 21 februari 2002 13:13 schreef sverzijl het volgende:
Ik snap niet wat je nou wil redesignen aan een 'The Page cannot be displayed' pagina :) (zo ziet je site er nu tenminste uit)
Hij doet het anders gewoon hoor!

En ik ben het met Grablinco eens, ga voor de 1e mogelijkheid.

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

De grootste vraag is:
Hoeveel zin heeft het om een boomstructuur (of startmenu-dee so you wish) in je navigatie onder te brengen?

Daarbij zijn er imo een paar punten belangrijk:
Wil je dat onderliggende lagen opvallen, of wil je de gebruiker die dat toch niet zoekt er niet mee vermoeien?<li> Hoeveel heb je te vertellen?
  • Als het geval is dat je wanneer je een uitgebreide boomstructuur verzint er vervolgens maar 3 regeltjes tekst per pagina te zien is, heeft geen zin. Daarentegen, wanneer je een hoop links en geen boomstructuur hebt verdwijnt het overzicht, en overdonder je de bezoeker
</li><li> Wat zijn de kosten/resultaat verhoudingen?
  • Als het erop neer komt dat je de techniek niet in huis hebt en vervolgens een hoop tijd moet steken in het ontwikkelen van een menu, is het het overwegen waard om daar niet voor te kiezen
</li>

dat zijn zo de eerste dingen die in me op komen. Als ik zo je site zie, zou ik voor een middenweg kiezen. ik denk dat je nu te veel informatie in je navigatie hebt staan, maar zo'n diepliggende structuur als op webfx.eae.net is ook weer niet nodig.

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:53
Op donderdag 21 februari 2002 13:47 schreef dadinanduZ het volgende:

[..]

Hij doet het anders gewoon hoor!
nu inmiddels wel ja

• iain
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2017

iain

Full Flavor

[offtopic]
Op donderdag 21 februari 2002 13:13 schreef sverzijl het volgende:
Zo bijvoorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://sigs.mahjqa.com/404mahjqa.gif
(bron: Mahjqa.com)
[/offtopic]
Op donderdag 21 februari 2002 13:55 schreef drm het volgende:
De grootste vraag is:
Hoeveel zin heeft het om een boomstructuur (of startmenu-dee so you wish) in je navigatie onder te brengen?

[...]

dat zijn zo de eerste dingen die in me op komen. Als ik zo je site zie, zou ik voor een middenweg kiezen. ik denk dat je nu te veel informatie in je navigatie hebt staan, maar zo'n diepliggende structuur als op webfx.eae.net is ook weer niet nodig.
drm heeft helemaal gelijk.

en wat webfx.eae.net betreft: :9~

I used to be an atheist, until I realised I was god.

Pagina: 1