Ik ben op zoek naar een zo stil mogelijk waterkoelingpomp. Na veel op onder andere forums te hebben gezocht, kom ik tot de conclusie dat hier de meningen sterk over verschillen. Daarom hoor ik graag ervaringen van waterkoelende tweakers over hun pomp en of die wel of niet stil is.
Ik heb het volgende lijstje van pompen in overweging, maar ik heb nog geen keuze kunnen maken:Het pompje zal door een 360rad, 2 resevoirs en 3 waterblokken moeten pompen. De performance van de pomp is belangrijk, maar het geluidsniveau is daarentegen van groter belang. Ik geef de voorkeur aan componenten die 5 graden warmer zijn, in combinatie met een stille pomp, dan een luidruchtige pomp met wat betere prestaties.
Alvast bedankt voor het advies!
Ik heb het volgende lijstje van pompen in overweging, maar ik heb nog geen keuze kunnen maken:Het pompje zal door een 360rad, 2 resevoirs en 3 waterblokken moeten pompen. De performance van de pomp is belangrijk, maar het geluidsniveau is daarentegen van groter belang. Ik geef de voorkeur aan componenten die 5 graden warmer zijn, in combinatie met een stille pomp, dan een luidruchtige pomp met wat betere prestaties.
Alvast bedankt voor het advies!
Radio! | Fuji X100S | 2x Fuji X-E1 | Samyang 12mm f/2.0 | Fujinon 18-55mm f/2.8-4.0