Ik heb een aantal jaar een golden-06 nummer. (mobiele nummers worden geclassificeerd adhv 'handig/mooi' zijn - bel je provider maar eens voor de mogelijkheden)
Maar rond de klok van 10u komt er te staan; geen service / inactieve sim-kaart ... WTF?!
Contact opgenomen met CS van Vodafone; die zegt dat mijn 06 wordt omgezet naar een abbo. Echter heb ik geen abbo, en dat wil ik ook niet. Volgens het systeem staat er nog een aanvraag uit oktober.
Dat kan kloppen; in oktober heb ik nummberbehoud aangevraagd van pre-paid > abbonnament. Echter is daar zooooo veel verkeerd gegaan (prutsers bij gsm.nl) dat de aanvraag is komen te vervallen. Wel is er een toestel uitgeleverd. Maar 't mobiel contact is niet rechtgeldig, en komen te vervallen.
Nu lijkt het dat gsm.nl mij alsnog dat abbo wil opdringen. En mijn pre-paid heeft geporteerd naar abbo.
Volgens mij is dat helemaal niet mogelijk.
1; ze hebben geen geldig contact
2; aanvraag is van vorig jaar september/oktober
3; gsm.nl kan mij geen contact overhandigen
4; vodafone kan mij geen contact overhandigen
Hoe kan dit zomaar? ... en voor mij belangrijker, hoe kom ik terug online met mijn mobiel nummer? De sjappies bij gsm.nl kunnen niet zelfstandig denken, en snappen mijn verhaal niet of ik wordt afgekapt/lijn verbroken. Daar kom ik dus niets verder. Vodafone zegt dat ik bij gsm.nl moet zijn ....
Wat kan ik hier aan doen?
[Voor 5% gewijzigd door himlims_ op 03-06-2011 11:16]
πππ
΄π
°π
Ό: ππ
Ύπ
Ύππ
Άπ
°π
Όπ
΄π_π