Acer Aspire M3920 i5 2300 PC I.C.M 300W Voeding

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-05 22:55
Beste tweakers,

Ik ben in bezit van een Acer Aspire M3920 i5 2300 PC met een 300W voeding. Ik vroeg me af wat voor soort videokaarten (van deze tijd) kan ik plaatsen in dit systeem i.c.m. de huidige voeding van 300W. Op dit moment zit er een HD6570 videokaart in, maar het liefst zou ik een zwaardere kaart in willen hebben die geschikt is voor Call Of Duty: BO/MW2.

Graag advies

Perfect, just like me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

300W is heel beperkt. Kijk eerst eens wat voor voeding het precies is, want 300W zegt nog niet veel. Als je een hele zwakke 12V lijn hebt maar een hele sterke 5V lijn, dan ga je in de knoop komen met videokaarten, die doorgaans flink gebruik maken van de 12V lijn.

En kijk eens wat je systeem nu verbruikt. Gooi er eens een benchmark als OCCT op en laat die de voedingtest draaien, kijk naar het max dat hij dan verbruikt en dat geeft je een idee van de ruimte die je dan hebt, maar ik denk niet dat dat heel veel zal zijn.

Koop gewoon een goede voeding erbij als je een videokaart wil upgraden, want waarschijnlijk ontbreekt het ook aan je bekabeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
Bedankt voor je reply. Met deze nuttige informatie ga ik direct aan de slag. Fijn weekend!

Perfect, just like me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuTcHaBle
Slotje erop :-)

Perfect, just like me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Dit topic gaat inderdaad op slot. Niet omdat je daarom vraagt, maar omdat dit een echte googlevraag is. Op GoT verwachten wij enige vorm van inzet.

Dit topic is gesloten.