Toon posts:

Scrollbar Internet explorer begint op 75% van de pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 00:17
Ik heb dat als ik onder IE9 een pagina open die lang is (dat wil zeggen meer dan het beeldscherm zelf) automatisch de pagina op 75% van de pagina (of in ieder geval een flink stuk naar beneden gescrold.
Een voorbeeld hiervan is www.jouwaanbieding.nl

Ik heb dit probleem al sinds IE8 en had gehoopt met de upgrade naar IE9 dat dit voorbij was.. wat niet zo was.
Ook heb ik onder IE instellingen alles weer op default gezet, alle cache enz verwijdert en natuurlijk IE en de computer al opnieuw opgestart.

Ik heb het vermoeden dat het ergens een register setting is.. maar geen idee waar ik die positie kan vinden / instellen..

Hopelijk is er iemand die een oplossing heeft, anders dan Windows opnieuw installeren :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
<vewijderd>

[Voor 95% gewijzigd door Squ1zZy op 08-11-2020 17:25]

• GeenAngst
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05 00:20
Misschien over gaan op een andere browser ?

Als je denkt dat het aan het register licht kan je misschien CCleaner draaien.

Heb je IE al opnieuw geïnstalleerd ?

It is hard to fail, But it is worse never to have tried to succeed.

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:57

Mavamaarten

Omdat het kan!

Een andere browser lijkt mij in elk geval een goed idee.
Er zijn ook genoeg IE 8 / 9 skins te vinden, inclusief het leuke aero effect dat ermee gepaard gaat (vista / 7 only natuurlijk)

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joostman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-05 00:17
Ik heb de how to reset uitgevoerd, maar dat was eigenlijk al hetzelfde als ik daarvoor had uitgevoed. En inderdaad bleef helaas daardoor het probleem nog bestaan :(

Ik heb wel even een nieuw test account toegevoegd en daar IE9 gestart, daar werkt het wel gewoon prima.
Met andere woorden, het ligt dus aan mijn account settings ergens.

Is er een mogelijkheid om die account settings van mijn test account op mijn huidige over te zetten (een kopie uit het register of iets?)

Een andere browser heb ik al voor er naast, maar ik wil IE gewoon wel houden, ondanks de meningen van anderen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Starke
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-05 18:16
1. Maak een backup van je documenten (mijn documenten) en favorieten van je gebruiker.
2. Log in op je Test account (of een andere account met Administrator rechten).
3. Ga naar Configuratiescherm -> Systeemeigenschappen -> Geavanceerde systeem eigenschappen
4. Ga naar het tabje Geavanceerd.
5. Selecteer Settings(Eigenschappen) onder het hoofd Gebruikersprofielen.
6. Selecteer Verwijder bij het profiel die het probleem heeft.
7. Log weer in met de gebruiker met het probleem, een nieuw porfiel wordt voor deze aangemaakt en alles werkt weer zoals het bij een nieuwe account werkt.
8. Herstellen van de backup van de documenten & favorieten.
9. Controleren of veel gebruikte programma's het nog doen.

(Je zou via Windows Enabler ook kunnen proberen om het profiel van de test account te kopieëren naar de locatie van het profiel van de normale gebruiker maar dit heb ik nooit getest dus weet niet of het werkt, maar aangezien een profiel kopieëren naar de Default Account werkt zou het ook met normale accounts kunnen werken)

[Voor 20% gewijzigd door Starke op 07-06-2011 21:20]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee