Ik ben op zoek naar: 1 apparaat dat mij internet geeft op mijn tv (dus ook met een toetsenbord) & met een interne harde schijf de mogelijkheid geeft om tv-programma's op te nemen & dvd's kan afspelen. Wie kan mij hierin adviseren? Ik zoek dus eigenlijk een soort dvd-recorder met internet-aansluiting. Aangezien ik een behoorlijke leek ben op dit gebied weet ik niet waar ik het zoeken moet.
sluit je pc aan op je tv.
Wat voor tv heb je ?
Wat voor tv heb je ?
BAV nodig, via deze link verdienen jij en ik 50,-Insify referral
Dan is de beste optie waarschijnlijk een HTPC 
Edit: spuit 11

Edit: spuit 11

[Voor 18% gewijzigd door Brutes op 03-06-2011 10:12]
Ik weet dat ik mijn pc op mijn tv kan aansluiten. Ik ben echter meer op zoek naar zoiets als de Iomega ScreenPlay DX HD Multimedia USB 2. Dit heeft alles in zich wat ik zoek, behalve dan dat ik hierbij de dvd-speler mis.
Gewoon een HTPC dus.Anoniem: 409028 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:44:
Ik weet dat ik mijn pc op mijn tv kan aansluiten. Ik ben echter meer op zoek naar zoiets als de Iomega ScreenPlay DX HD Multimedia USB 2. Dit heeft alles in zich wat ik zoek, behalve dan dat ik hierbij de dvd-speler mis.
idd een htpc. alle soorten en maten
amd e-350 of de d525 ion next-gen zijn mooie kleine itx systeempjes.
meer hints ga ik niet weggeven!
amd e-350 of de d525 ion next-gen zijn mooie kleine itx systeempjes.
meer hints ga ik niet weggeven!
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
pas op met de ScreenPlay DX HD Multimedia USB 2. dit lijkt meer een multimedia player, en hiermee valt mogelijk niet zomaar te browsen. Van wat ik kan achterhalen heb je toegang tot "populaire websites". Ik denk dat daarmee youtube e.d. bedoeld worden. zoek dit goed uit voordat je overgaat tot aanschaf.
Pagina: 1