Toon posts:

[Outlook 2007] E-mails blijven in Postvak UIT staan

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 55231

Topicstarter
De e-mails die ik binnen Outlook 2007 verstuur, worden 'gewoon' direct verzonden. Echter, zodra ik in de Verkenner op een bestand (dat ik als bijlage wil meesturen) rechtsklik en vervolgens kies voor 'Kopiëren naar - e-mailontvanger', dan kan ik daar gewoon mijn e-mail opmaken en verzenden. Maar wat blijkt? De e-mail blijft nu in 'Postvak UIT' staan en wordt pas verzonden zodra ik Outlook 2007 open (dan wordt er namelijk direct verzonden en ontvangen).

In het ergste geval verzend ik dus 's-ochtends vanuit de Verkenner een bestand per e-mail en wordt deze pas 's-avonds verzonden als ik Outlook 2007 open.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psvjw
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 17-04 21:19
Ga naar Extra --> opties --> Tabblad Emailinstellingen. Daar een vinkje zetten bij: 'Bij verbinding direct verzenden'

Acties:
  • 0Henk 'm!

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-04 16:44
Is dit niet gewoon het normale gedrag van deze functie ?

Wat zegt Microsoft er zelf over ?

Abort, Retry, Quake ???

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

aZuL2001 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 10:30:
Is dit niet gewoon het normale gedrag van deze functie ?
:Y

Sinds Office 2002 al ofzo.
En als je een beetje nadenkt (securitywise) snap je ook wel waarom, aangezien het anders wel heel makkelijk is om namens jou op je geinfecteerde bak van alles en nog wat rond te mailen.

[Voor 40% gewijzigd door alt-92 op 03-06-2011 16:57]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee