Toon posts:

Harman Kardon AVR460 geeft geen 3D-beeld

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 409012

Topicstarter
hallo ik heb een harman kardon 460 met 3d kan mij iemand uitleggen hoe het kan als ik de 3d dvd speler rechtstreeks in de harman doe met een speciale hdmi kabel voor 3d het niet doet?? en wanneer ik hem rechtstreeks op de lg 3d tv doe hij het wel !! is het een instelling of heb iets gekocht way het niet kunt

graag uitleg

mvg mark

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the squaler1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-05 20:21
Schrijf ten eerste eens correct nederlands leest voor iedereen makkelijker.
En geef eens aan wat je zelf al hebt geprobeerd allemaal?

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Erg magere topicstart idd. Neem aan dat je de laatste software update er al op hebt staan?
WHAT THIS UPGRADE ADDRESSES

This new software upgrades your receiver's HDMI to HDMI 1.4a with 3D. It also makes other improvements ro HDMI performance, and includes all the benefits of the previous software upgrade for the AVR 460.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat voor 3D DVD speler (of bedoel je blu-ray speler?) probeer je aan te sluiten?
graag uitleg
Uhm, op Gathering of Tweakers is het vaak ook handig om iets meer zelfinzet te tonen. Dat voorkomt dat jij als goede nieuwe user (welkom trouwens) met goedbedoelde bedoelingen niet elke keer aanwijzingen krijgt die je al het uitgezocht en geprobeerd. Zie ook Het algemeen beleid daarvoor :)
mvg mark
We groeten elkaar al impliciet bij elke post, dus groeten hoeft niet. Zie ook: Het algemeen beleid #groeten

Dus wat heb je allemaal zelf geprobeerd? Heb je de handleiding gevolgd? Wat bedoel je precies met "het niet doet??". Wat doet het niet? Wat zie je? Wat gebeurt er? Heb je op internet gezocht? Wat vond je en waarom was dat niet je oplossing?

Zoals je ziet een hele hoop vragen die ons kunnen helpen om jou verder te helpen :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een 3D Blu-rayspeler van LG; een LG 3D TV van 47 inch; een Humax ontvanger en een Harman Kardon AVR 460. Dit alles voor 3D te kijken!

Ik heb eigenlijk alles al geprobeerd maar ik kom er niet uit! Ik heb op internet gezocht maar ik kan er niets over vinden. Ik heb de Harman geupdate dus daar ligt het niet aan.

Als ik de 3D Bluray-speler rechtsteeks op de TV aansluit werkt hij fantastisch. Maar als ik hem via de Harman Kardon laat gaan dan wil hij niet werken. Wat zou ik verder nog kunnen probreren hopelijk weet iemand het hier.

[Voor 10% gewijzigd door FeaR op 03-06-2011 01:06. Reden: Post wat beter leesbaar gemaakt.]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:05

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Werkt 2D-mode wel als je via de Harman Kardon kijkt? Gewoon puur om uit te sluiten of de Harman Kardon wellicht helemaal niet lekker is of dat het alleen met 3D fout gaat.

En wat heb je allemaal specifiek al geprobeerd? Want termen als "alles geprobeerd" zegt natuurlijk niet veel.

Let overigens alsjeblieft op je spelling en zinsbouw. Het is zeer lastig te lezen aangezien je alles aan één stuk door typt en geen leestekens gebruikt. Idem dat alles met een stel uitroeptekens aan het einde nogal schreeuwerig overkomt. Ik heb je tweede post wat aangepast zodat het er wat beter uitziet, maar vooral beter leesbaar is.

[Voor 58% gewijzigd door FeaR op 03-06-2011 01:07]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the squaler1
ik heb op internet gezocht maar ik kan er niets over vinden!
nou als je zelf wat verder op het internet had gekeken onder de specificaties van de H/K 460 had je gezien dat het HDMI versie 1.3a was. Voor 3d is versie 1.4 vereist.

CM SL600M | MSI MPG Z390 PRO CARBON & RTX2080TI GAMING X TRIO | CORSAIR 115i PRO & CORSAIR RGB PRO 16GB 3200DDR4 & HX750V2 | INTEL I9 9900K & 660P 512GB & 1TB | LOGITECH G910 & G502 | RAZER NARI ULTIMATE | TEUFEL CONCEPT 2.1 | LG 27UK850

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:05

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

the squaler1 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 01:08:
[...]nou als je zelf wat verder op het internet had gekeken onder de specificaties van de H/K 460 had je gezien dat het HDMI versie 1.3a was. Voor 3d is versie 1.4 vereist.
Er is een update van Harman Kardon waardoor de HDMI 1.3 van de Harman Kardon AVR460 HDMI 1.4 wordt waardoor deze 3D-compatible wordt. Volgens TS staat deze update dus reeds op de receiver.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the squaler1
Aaah oke dan is dat in ieder geval niet het probleem.
Ik zou een andere hdmi kabel proberen. Deze willen wel eens raar doen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
nou daar ligt het niet aan want ik heb de 1.4 hdmi kabel.en ik heb geupdate ik heb alles op nieuw aangesloten.maar kan het liggen dat ik de hdmi1 voor de humax gebruik.en de dvd hdmi2.maar het spijt me dat ik me slecht kan verwoorden

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
lijkt me sterk dat het aan de hdmi kabel ligt. want als ik de blue ray rechtstreeks aan de tv koppel werkt hij perfect.alleen als de h/k er tussen zit werkt het niet de 460 is toch 3d ready of niet

Acties:
  • 0Henk 'm!

• the squaler1
Kun je de H/K niet een keer resetten naar z'n originele instellingen.
Misschien staat er toch iets fout. Wanneer je dit doet moet je alles wel opnieuw instellen maar misschien werkt het hierna wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
dat heb ik na de update al moeten doen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Anoniem: 409012 schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 01:19:
alleen als de h/k er tussen zit werkt het niet
WAT werkt er niet? Kan je wel de Blu-Ray bekijken alleen niet in 3d?

[Voor 15% gewijzigd door BtM909 op 03-06-2011 02:52]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
ja ik kan de blu-ray wel gewoon bekijken alleen geen 3d.

sluit ik de blu-ray rechtstreeks aan op de tv dan werkt het 3d perfect.
sluit ik de harman kardon aan ertusssen dan wil het niet werken.

nu zegt de winkel dan moet ik de blu-ray rechtstreeks naar de tv doen.en van de blu-ray een verbindingskabeltje naar mijn h/k maar helaas vind ik dat geen optie want anders had ik ook een goedkopere h/k kunnen kopen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:08
Goedkoop is relatief ;), maar dat is inderdaad wel een oplossing alleen niet je bedoeling wat ik begrijp.

Dus eigenlijk zegt de winkel "geen idee als je het zo doet werkt het wel totziens"

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
idd dat is niet de oplossing want z'n 460 kosten ook een paar euro meer dus ik verwacht ook dat ik dan 3d kan bekijken en niet via een verbindingkabeltje.

maar idd de winkel zegt tegen me omdat ze het niet weten sluit maar rechtsteeks aan pak een verbindingskabeltje en het probleem is op gelost NIET dus,

want dat is het probleem verplaatsen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:00
Door als test je BR speler direct op je TV aan te sluiten kan je uitsluiten dat de BR speler en TV (of instelling daar van) het probleem is.

Dus probeer eerst het probleem te localiseren dan kan je ook gerichter proberen het op te lossen.

[Voor 26% gewijzigd door martijn_tje op 03-06-2011 10:54]

Sony A57 + Tamron 17-50 f/2.8 + Minolta 50 f/1.7 (original) + Minolta 70-210 f/3.5-4.5 + Minolta 135 f/2.8 + Sony HVL-F36AM

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:12

itsalwaysme

Graast voor DB

In de update beschrijving staat:
HDMI v. 1.4a allows a 3-D-video source component to automatically tell the connected video
display which type of 3-D content is currently playing. For proper 3-D display, the AVR must be
in the “HDMI Bypass” mode.
Heb je dat al geprobeerd?

edit:
De procedure:
In this example, we will program the media-server source as an HDMI-bypass source for
3-D programming:
1. Turn your TV or display on and select the HDMI input that the AVR is connected to.
2. Press the AVR remote’s Setup/AVR Settings button. The AVR’s setup menu will appear
on your TV.
3. Press the navigation Down button until “Setup Source” is highlighted, and press the OK
button. The source list will appear.
4. Use the navigation Up/Down buttons until “Media Server” is highlighted and press the
OK button. The media-server setup screen will appear.
5. Press the navigation Down button until “HDMI Bypass” is highlighted and press the OK
button. A confirmation screen will appear.
6. Press the navigation Down button to highlight “OK,” and press the OK button. The AVR
will exit the menu mode.

[Voor 59% gewijzigd door itsalwaysme op 03-06-2011 11:04]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
ik heb de uptade gedaan maar moet ik bij de tv en dvd de HDMI bypass aan zetten? sorry mijn engels is klote

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itsalwaysme

itsalwaysme

Graast voor DB

even door Translate.google.nl heen gehaald. En dat geeft dit:
In dit voorbeeld zullen we het programma van de media-server bron als een HDMI-bron voor bypass
3-D programmering:
1. Zet uw tv of beeldscherm in en kies de HDMI-ingang dat de AVR is aangesloten.
2. Druk op de AVR afstandsbediening Setup / AVR knop Instellingen. De AVR setup-menu zal verschijnen
op uw TV.
3. Druk op de navigatie-Down-knop totdat 'Setup Source "is gemarkeerd en druk op de OK
knop. De bron lijst zal verschijnen.
4. Gebruik de navigatie-Up / Down knoppen totdat "Media Server" is gemarkeerd en druk op de
OK-knop. De media-server setup scherm zal verschijnen.
5. Druk op de navigatie-Down-knop totdat "HDMI Bypass" is gemarkeerd en druk op de OK
knop. Een bevestiging van het scherm zal verschijnen.
6. Druk op de navigatie-Down-knop om "OK" en druk op de knop OK. De AVR
verlaat de menu-modus.
had geen zin om het zelf te gaan vertalen.

[Voor 3% gewijzigd door itsalwaysme op 03-06-2011 11:20]

It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
thanks thanks thanks het werkt!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• itsalwaysme

itsalwaysme

Graast voor DB

Het was dus gewoon weer een gevalletje van RTFM :P

En geen dank.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:08
itsalwaysme schreef op vrijdag 03 juni 2011 @ 11:23:
Het was dus gewoon weer een gevalletje van RTFM :P

En geen dank.
_/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
dan heb ik nog een vraag?

mijn schoonouders hebben schotel maar geen kabel!
maar kunnen geen lokale zenders ontvangen.
ze wonen 100 meter achter me bestaat er iets waar ik iets draadloos kan doosturen van mij naar hun?desnoods het hele ziggo pakket?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee