Toon posts:

[bug] FF 4.0.1 crasht bij laden Google Analytics in HK

Pagina: 1
Acties:
  • 152 views

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:13
FF 4.0.1 crasht bij laden Google Analytics in HK

Ik ondervind al een paar keer het probleem dat Firefox crasht als ie Google Analytics wilt laden vanuit het topicoverzicht van de huiskamer.

Ik doe als volgt. Ik ga naar het topicoverzicht van de HK en kies voor de optie om alle topics van de laatste 3 maanden te kunnen zien. Daarop gaat Firefox op gegeven moment dus die Google Analytics inladen en dan crasht Firefox bij mij.

Dit is erg vervelend, want ik gebruikte dit overzicht best vaak om een topic eenvoudig terug te vinden (via CTRL + F en dan zoeken in de lijst) in van de search welke toch niet altijd zijn werk goed doet, maar dat terzijde.

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

[...]de search welke toch niet altijd zijn werk goed doet, maar dat terzijde.
Je weet dat je met de search expliciet op titel kan zoeken dmv title:<zoekwoord>?

Verder weet ik niet wat ik hiervan kan maken; wat bedoel je precies met 'crashed'? kan je het reproduceren in andere browsers? Oftewel, ik kan hieruit niet echt opmaken of het nou ligt aan GoT, Analytics, of Firefox (of een combinatie)- temeer daar ik het zelf niet kan reproduceren...

Intentionally left blank

• Zeror
Ik bedoelde dat Firefox dan vastloopt en niks meer doet. Bij een lijst van 3 maanden HK topics moet ie een flinke lange lijst binnenhalen/checken/oid. Bij kortere lijstenals bijv. de laatste 31 dagen gaat het wel goed. Tenminste.hij inladen van Google Analytics onderdeel hangt hij wel even, maar herstelt zich na een paar seconden alweer. Als ik dan 3 maanden kies hangt hij dus ook, maar hier krijgt FF zich niet hersteld.
In IE heb ik hier geen last van overigens.

Ik weet niet waar het probleem aan ligt overigens, maar de combinatie FF 4.0.1 + GoT HK topiclijst van 3 maanden + Google Analytics lijkt geen goede combi te zijn in dit geval.

[Voor 16% gewijzigd door Zeror op 04-06-2011 15:41]

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Ik kan het in Firefox 3.6 iig niet reproduceren, zal eerdaags ook even in Firefox 4 proberen. De vraag is echter of dit wel iets is waar wij wat aan kunnen doen.

Je zou nog kunnen kijken of misschien een bepaalde extensie hier misschien mede-verantwoordelijk voor is.

Intentionally left blank

• Zeror
crisp schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:19:
Je zou nog kunnen kijken of misschien een bepaalde extensie hier misschien mede-verantwoordelijk voor is.
Ik heb eens zitten zoeken. Het blijkt toch een extension te zijn die het probleem veroorzaakt. Ik had een of andere ClickPotatoLite en RelevantKnowledge extensie geïnstalleerd staan. Aangezien ik deze extensie niet ken heb ik beiden gelijk uitgezet en hiermee was het probleem verholpen.

Het lag dus niet aan GoT, maar aan mijn Firefox.

Bedankt voor de tip iig. Had zelf nog niet aan een addon-probleem gedacht.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:30:
[...]

Ik heb eens zitten zoeken. Het blijkt toch een extension te zijn die het probleem veroorzaakt. Ik had een of andere ClickPotatoLite en RelevantKnowledge extensie geïnstalleerd staan. Aangezien ik deze extensie niet ken heb ik beiden gelijk uitgezet en hiermee was het probleem verholpen.
Dat riekt allebei naar spyware...
Het lag dus niet aan GoT, maar aan mijn Firefox.

Bedankt voor de tip iig. Had zelf nog niet aan een addon-probleem gedacht.
Fijn, case closed dus :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee