Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Je weet dat je met de search expliciet op titel kan zoeken dmv title:<zoekwoord>?[...]de search welke toch niet altijd zijn werk goed doet, maar dat terzijde.
Verder weet ik niet wat ik hiervan kan maken; wat bedoel je precies met 'crashed'? kan je het reproduceren in andere browsers? Oftewel, ik kan hieruit niet echt opmaken of het nou ligt aan GoT, Analytics, of Firefox (of een combinatie)- temeer daar ik het zelf niet kan reproduceren...
Intentionally left blank
Ik bedoelde dat Firefox dan vastloopt en niks meer doet. Bij een lijst van 3 maanden HK topics moet ie een flinke lange lijst binnenhalen/checken/oid. Bij kortere lijstenals bijv. de laatste 31 dagen gaat het wel goed. Tenminste.hij inladen van Google Analytics onderdeel hangt hij wel even, maar herstelt zich na een paar seconden alweer. Als ik dan 3 maanden kies hangt hij dus ook, maar hier krijgt FF zich niet hersteld.
In IE heb ik hier geen last van overigens.
Ik weet niet waar het probleem aan ligt overigens, maar de combinatie FF 4.0.1 + GoT HK topiclijst van 3 maanden + Google Analytics lijkt geen goede combi te zijn in dit geval.
In IE heb ik hier geen last van overigens.
Ik weet niet waar het probleem aan ligt overigens, maar de combinatie FF 4.0.1 + GoT HK topiclijst van 3 maanden + Google Analytics lijkt geen goede combi te zijn in dit geval.
[ Voor 16% gewijzigd door Zerora op 04-06-2011 15:41 ]
Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."
Ik kan het in Firefox 3.6 iig niet reproduceren, zal eerdaags ook even in Firefox 4 proberen. De vraag is echter of dit wel iets is waar wij wat aan kunnen doen.
Je zou nog kunnen kijken of misschien een bepaalde extensie hier misschien mede-verantwoordelijk voor is.
Je zou nog kunnen kijken of misschien een bepaalde extensie hier misschien mede-verantwoordelijk voor is.
Intentionally left blank
Ik heb eens zitten zoeken. Het blijkt toch een extension te zijn die het probleem veroorzaakt. Ik had een of andere ClickPotatoLite en RelevantKnowledge extensie geïnstalleerd staan. Aangezien ik deze extensie niet ken heb ik beiden gelijk uitgezet en hiermee was het probleem verholpen.crisp schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:19:
Het lag dus niet aan GoT, maar aan mijn Firefox.
Bedankt voor de tip iig. Had zelf nog niet aan een addon-probleem gedacht.
Dat riekt allebei naar spyware...Zerora schreef op zaterdag 04 juni 2011 @ 22:30:
[...]
Ik heb eens zitten zoeken. Het blijkt toch een extension te zijn die het probleem veroorzaakt. Ik had een of andere ClickPotatoLite en RelevantKnowledge extensie geïnstalleerd staan. Aangezien ik deze extensie niet ken heb ik beiden gelijk uitgezet en hiermee was het probleem verholpen.
Fijn, case closed dusHet lag dus niet aan GoT, maar aan mijn Firefox.
Bedankt voor de tip iig. Had zelf nog niet aan een addon-probleem gedacht.
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()