Toon posts:

Radio valt weg als ik een ander app open?

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 408994

Topicstarter
Hallo leden,

Sinds kort ben ik een trotse bezitter van een iPad 2, ik luister graag radio en dit ging zonder problemen maar als ik nu Radio 1 aanzet en vervolgens een spelletje wil openen (als voorbeeld fishdom, een soort Bejeweld..) dan valt mijn radio weg, terwijl ik vroeger zachtjes de muziek van mijn spel hoorde en genoot van Radio 1. Dingen die ik geprobeerd heb; De task-manager te legen, en dan met dubbel klik op de home knop mijn radio app te openen, radio aanzetten opnieuw dubbelklik op de home-knop en op mijn spel klikken. En de radio aanzetten -> home-knop -> mijn spel. En als ik onder mijn spel dubbel klik op de home knop en 1 naar links ga (geluid-settings) zijn deze geblokkeerd.

Alvast bedankt,
Rogier :)

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02:31
Een iPad kan niet multitasken. Neem voor zoiets een goede android tablet ;)

Flamen is natuurlijk niet gewenst.

[Voor 23% gewijzigd door Hoedje op 05-06-2011 13:03]

80D | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED

Anoniem: 408994

Topicstarter
Vroeger deed hij het wel, nieuwe iPad kan wel multitasken toch..

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20-04 08:56

Collaborator

You! Cake or Death?

BeefHazard schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:44:
Een iPad kan niet multitasken. Neem voor zoiets een goede android tablet ;)
Lul niet. Hij doet prima multitasken. Ik kan prima spotify / een stream draaien op de achtergrond terwijl ik internet, mail, twitter, tekstverwerk, game etc. Dit specifieke geval is een foutje in de app waarschijnlijk.

[Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 02-06-2011 22:20]

This space is occupied

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 409214
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Ik kan hetnook gewoon met qmusic

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:00

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Modbreak:Zullen we de trollpost van BeefHazard gewoon laten voor wat het is? Dat er mensen zijn die het leuk vinden om van de keuze van een mobiel OS een soort religieuze rel te maken wil niet zeggen dat iedereen daarop hoeft te gaan happen. Is niet nodig, helpt het topic niet, en scheelt ons (de mods) een hoop opruimwerk ;)

Dank u! :)

Launching containers into space

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-08-2022
Tunein Radio ($1) werkt prima op de achtergrond.
Wellicht ondersteunt jouw radio app geen multitasking.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

• detee
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-12-2022

detee

Try not, do or do not

skatebiker schreef op woensdag 08 juni 2011 @ 13:43:
Tunein Radio ($1) werkt prima op de achtergrond.
Wellicht ondersteunt jouw radio app geen multitasking.
Dat is inderdaad een prima app die ik ook gebruik enkan aanraden. Maarrr.... het probleem van de TS kan ook liggen aan het spelletje wat hij draait. Sommige oudere spelletjes zijn niet geupdate en kunnen niet multitasken, waardoor de radio uitvalt als je het spelletje opstart. @rogier-1 probeer eens of de radio uitvalt bij het opstarten van andere apps (bijv twitter). Zo niet dan ligt het aan het spelletje. De Radio 1 app ondersteunt namelijk wel multitasken.

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:22
Anoniem: 408994 schreef op donderdag 02 juni 2011 @ 19:42:
Hallo leden,

Sinds kort ben ik een trotse bezitter van een iPad 2, ik luister graag radio en dit ging zonder problemen maar als ik nu Radio 1 aanzet en vervolgens een spelletje wil openen (als voorbeeld fishdom, een soort Bejeweld..) dan valt mijn radio weg, terwijl ik vroeger zachtjes de muziek van mijn spel hoorde en genoot van Radio 1. Dingen die ik geprobeerd heb; De task-manager te legen, en dan met dubbel klik op de home knop mijn radio app te openen, radio aanzetten opnieuw dubbelklik op de home-knop en op mijn spel klikken. En de radio aanzetten -> home-knop -> mijn spel. En als ik onder mijn spel dubbel klik op de home knop en 1 naar links ga (geluid-settings) zijn deze geblokkeerd.

Alvast bedankt,
Rogier :)
Welke app gebruik je hiervoor?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee