Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368649

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik weet niet goed waar ik mijn topic moet zetten. Ik denk dat het hier het meeste aansluit. Ik wil graag kaartjes van 10*5 cm dubbelzijdig afdrukken. Nu vroeg ik mij af hoe ik dit het beste kan doen. Ik dacht om dit in word te doen en dan op een andere pagina op perfect dezelfde plaats de achterkant te zetten. Nu vind ik dit precies wat omslachtig. Weet er iemand of er een betere oplossing is? Het is gewoon een tekstje dat aan beide kanten gedrukt moet worden met telkens een andere tekst aan de achterkant per kaartje.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 04-05 19:19
Tja, als je een beetje handig bent in Word dan is t wel te doen. Maar voor zoiets kan je beter InDesign gebruiken. Of, als je daar geen beschikking over hebt, kijk dan eens hoever je komt in Powerpoint? Ik heb mensen ermee zien werken alsof het een echt DTP pakket is (mooi niet dus). Maar voor simpel printen zonder ingewikkelde zut als precies over elkaar vallen en zo is het hiermee wel te doen, hoor.

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-04 15:56

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Als het bij je Office suite zit, zou je naar Publisher kunnen kijken. Wil je je er echt in verdiepen dan zou je ook even naar Scribus kunnen kijken.

Het is jammer dat op elk kaartje een ander tekstje moet komen. Anders zou je eraan kunnen denken om naar een online visitekaartjes-printer te gaan. Maar die printen vaak alleen 1000x hetzelfde.
Leuk natuurlijk als je iemand met een mooi handschrift kent: laat alle voorkanten dus printen als visitekaartjes, en laat die iemand alle teksten op de achterkant schrijven.

Waar is het voor? Dagelijkse spreuk, een kaartspelletje, of voor een trouwerij ofzo?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368649

Topicstarter
Bedankt voor de reacties. Het is gelukt in photoshop. Ze dienen voor het feest van een jubilee.