Toon posts:

Vista start op tot bureaublad, en meld dan zichzelf af.

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 196348

Topicstarter
In de titel staat al een beetje het probleem. Ik zal nog even foto's maken om het een beetje te verduidelijken, maar ik plaats dit met mijn gsm, dus ben wat beknopt. Sorry daarvoor.

Het begon ermee dat de pc ineens afmelde (stond geen afmelden in het zwarte scherm, maar eindigde in het scherm wat je krijgt als je: start -> andere gebruiker klikt.
Als ik dan weer op mezelf klik (heb geen andere gebruikers) start ie het bureaublad op, laadt alle bureaubladpictogrammen en wordt dan weer zwart en gaat weer naar hetzelfde afmeld/andere gebruikersscherm.

Wat kan dit zijn? In veilige modus start ie wel op?!

Alvast hardstikke bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Laad je verder geen rare programma's? (zie MSconfig) Misschien dat die ervoor zorgen dat je systeem weer teruggaat naar de desktop.

Topicstarter
Hij gaat van de desktop terug naar het "andere gebruikers"-scherm.

Op de desktop kan ik niets, want daarvoor is geen tijd.
Of moet ik in de veilige modus zoeken naar msconfig?

Alvast bedankt!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In veilige modus natuurlijk, want daar werkt het wel.

Topicstarter
Hoe weet ik wat er uitgezet moet worden? Of kan ik bijna alles uitzetten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Dat werkt niet, al zet ik alles uit.

Weet er iemand hoe ik bestanden uit mijn documenten kan kopiëren naar een usb stick vanuit de veilige modus? Want dan zijn alle mappen leeg?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nielson
  • Laatst online: 06:54
Ook als je handmatig naar de juiste gebruiker in C:\Users of C:\Gebruikers gaat? Kan namelijk zijn dat je in veilige modus met een ander account inlogt dan je normale.

[Voor 5% gewijzigd door Nielson op 12-06-2011 14:07]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb er maar 1 gebruiker opstaan?!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-04 00:05
Je hebt er altijd minimaal 3. Je installatiegebruiker, admin en public.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Oow, ik heb nu eerherstel gedaan.
Nu doet ie het wel, maar ben dus alle documenten kwijt, ook van voor de "hersteldatum" zeg maar?

Weet iemand hoe ik dat kan terughalen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _trickster_
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-06 17:55
Anoniem: 196348 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 19:51:
Oow, ik heb nu eerherstel gedaan.
Nu doet ie het wel, maar ben dus alle documenten kwijt, ook van voor de "hersteldatum" zeg maar?

Weet iemand hoe ik dat kan terughalen?
het lijkt wel op een virus dingetje die je met systeemherstel heb terug gezet.

waarschijnlijk staat al je data in document and settings op Hidden gemarkeerd, dat doen ze wel vaker

dan zou je even alle verborgen bestanden en mappen weergeven aan moeten zetten onder Mapopties
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee